۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۵۸۴۱۲۱

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

عزیمت ۱۸ هزار زائر پیاده از خراسان شمالی به مشهد مقدس، نیاز استان به ۱۶ مرکز فرهنگی و هنری و اعزام ۵ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی به اردوهای راهیان نور عناوین برخی از خبرهای این استان است.
اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: 18 هزار زائر پیاده عازم مشهد مقدس شدند.

حجت الاسلام علی خادمی با بیان اینکه تمهیدات ویژه ای برای زائرین اندیشیده شده است، بیان کرد: پیگیری های زیادی انجام شده و جلسات زیادی در استانداری برگزار شده است باتوجه به این پیگیری ها مشکلاتی برای زائرین وجود ندارد و تاکنون گزارشی در این زمینه نرسیده است.

خادمی خاطرنشان کرد: تعدادی از زائرین نیز از استان گلستان و همچنین از میامی از استان ما عبور می کنند.

نیاز استان به 16 مرکز فرهنگی و هنری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی به 16 مرکز  فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیاز دارد.

منیر صادقی با اشاره به این که به ازای هر 10 هزار کودک و نوجوان یک مرکز ثابت نیاز است تا به میانگین کشوری برسیم، تصریح کرد: با توجه به جمعیت، حداقل به 16 مرکز فرهنگی و هنری در استان نیاز داریم.

وی افزود: استان دارای بیش از 60 هزار کودک و نوجوان است. وی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی دارای 7 مرکز فرهنگی و هنری است.

5 هزار و 600 دانش‌آموز خراسان شمالی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال 5 هزار و 600 نفر از دانش آموزان استان به اردوهای راهیان نور اعزام  می شوند.

عباس سعیدی در جلسه هماهنگی طرح شهید بهنام محمدی و راهیان نور در محل قرارگاه سپاه جواد الائمه، بیان کرد: راهیان نور از مهمترین و تأثیرگذار ترین برنامه های تربیتی است که با هدف حفظ ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل امروزی اجرا می شود.

راهپیمایی 13 آبان از راه‌های اعلام مخالفت با نظام استکبار است

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد گفت: راهپیمایی 13 آبان یکی از راه های اعلام مخالفت با نظام استکبار است.

وی اظهار کرد: حضور مردم در تمامی راهپیمایی ها برای دو هدف بوده که یکی حمایت از نظام است و دیگری مخالفت با نظام استکبار است.

وی افزود: با توجه به گفته های ترامپ و دولت آمریکا و خروج از توافق نامه بین المللی برجام، حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان سال جاری از اهمیت بالایی برخوردار است./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات