۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۵۸۴۱۳۲
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی:

آمریکا در ۱۳ آبان مورد غضب خدا قرار گرفت

رییس ستاد اقامه نماز گفت: وعده حتمی خداوند در قرآن این است که از جایی که گمان نمی‌برید شما را روزی می‌دهیم و یا عذاب می‌کنیم؛ آمریکا در برابر اعمال جاسوسانه خود مورد قهر و غضب خدا قرار گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز در مراسم هفتگی امروز که در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد درباره سوره حشر گفت: آیات سوره مبارکه حشر از مصادیق ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی است.

وی افزود: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند چون سفارت‌خانه، جایگاه سیاسی و مصونیت بین المللی دارند، در این شرایط کسی نمی‌تواند در امور آنها دخالتی داشته باشد و یا آنها را بیرون کند اما شاهد بودند که چطور در ۱۳ آبان لانه جاسوسی از سوی دانشجویان خط امام تسخیر شد.

رییس ستاد اقامه نماز ابراز داشت: آمریکایی‌ها اصلاً پیش بینی نمی‌کردند که به این شکل بیرون شوند اما وعده حتمی خداوند در قرآن این است از جایی که گمان نمی‌برید شما را روزی می‌دهیم و یا عذاب می‌کنیم؛ آمریکا در نهایت اعمال جاسوسانه خود مورد قهر و غضب خدا قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در ادامه بیان داشت: امروز آمریکا به جایی رسیده که به عربستان لقب گاو شیرده داده در حالی جرأت ندارد حتی به یکی از بچه‌های بسیجی ما چنین حرفی بزند چون می‌داند ملت ما طاقت ذلت ندارد و هرگز آن را نمی‌پذیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خداوند وقتی بخواهد کاری انجام شود هیچ کسی نمی‌تواند آن را عقب بیندازد حال می‌‌خواهد آن نفر آمریکا باشد یا هر کسی که ادعای قدرت دارد./۹۶۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات