۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۵۸۴۱۵۸
نماینده سابق بجنورد در مجلس:

حفاظت و حراست از انقلاب درگرو استکبارستیزی است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: تداوم نظام اسلامی و حفاظت و حراست از انقلاب درگرو ادامه مسیر استکبارستیزی از سوی ملت ایران است.
راهپیمائی ضد استکباری نمازگزاران جمعه بیرجند راهپیمائی ضد استکباری نمازگزاران جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  موسی‌الرضا ثروتی، نماینده سابق بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی، اظهار کرد: حفاظت و حراست از انقلاب و نظام اسلامی درگرو ادامه طریق استکبارستیزی است.

وی افزود: ملت انقلابی ایران باید همانند گذشته علیه مستکبران و زورگویان عالم به پا خاسته و اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به بیگانگان و دشمنان ندهد.

ثروتی با بیان اینکه اکنون آمریکا نماد و تجلی استکبار بوده و در رأس مستکبران عالم قرار دارد، اضافه کرد: آمریکا تلاش می‌کند کشورهای مختلف را همانند عربستان به گاو شیردهی تبدیل کرده و تا جایی که امکان دارد آن‌ها را بدوشد و وقتی که دیگر شیری نداشتند ذبح کند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا همواره به دنبال منفعت و سود خود بوده و به حال هیچ کشور و ملتی دل نمی‌سوزاند، خاطرنشان کرد: اگر آمریکا به عراق و افغانستان حمله کرد این حملات برای نجات مردم از چنگال صدام و طالبان نبود بلکه با هدف دست‌یابی به منافع مادی و منطقه‌ای بود.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی در ایران منافع آمریکا در منطقه به خطر افتاده و آمریکا اکنون به انحای مختلف در پی احیای این منافع است./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات