۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۸۴۱۷۰
همزمان با سراسر کشور؛

فریاد مرگ بر آمریکا در ۴۵ نقطه مازندران طنین انداز شد

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی سیزدهم آبان در ۴۵ نقطه مازندران برگزار شد.
راهپیمایی ۱۳ آیان ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی سیزدهم آبان در 45 نقطه مازندران برگزار شد.

بر اساس این گزاش، همزمان با روز استکبار ستیزی اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب، دانشجویان و دانش آموزان مازندران از صبح امروز در 45 نقطه استان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

این گزارش می افزاید؛ مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه مرکز استان در دو مسیر مشخص راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان ماه را آغاز کردند که مسیر نخست خیابان انقلاب، جمهوری اسلامی به سمت امامزاده یحیی(ع) و مسیر دوم میدان شهید قاسمی، خیابان جمهوری اسلامی به سمت امامزاده یحیی(ع) ساری بوده است.

بر اساس این گزارش، اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان پرشور و انقلابی مرکز استان با لبیک به ندای رهبری نظام با صلابت و اقتداری دیگر به صحنه آمدند و بار دیگر با مشت های گره کرده بر سر زورگویان و مستکبران عالم فریاد سر دادند.

این گزارش می افزاید؛ طلاب حوزه علمیه استان نیز همگام با آحاد مردم شهرهای مختلف مازندران از نخستین ساعات صبح امروز با سر دادن شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، لرزه بر اندام مستکبران جهانی انداختند.

این گزارش می افزاید؛ فریاد مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن، ای رهبر آزاده، مازندران آماده و ما ملت دلاوریم، پیرو عهد رهبریم در خیابان‌های مرکز مازندران طنین‌انداز شد و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ساری با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه فریاد مرگ بر آمریکا را رساتر از گذشته سردادند.

بر اساس این گزارش؛ دانشجویان، دانش آموزان و طلاب انقلابی و با بصیرت استان همزمان با سراسر کشور از ساعت ها قبل به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای ماندگار و تاریخی را به نمایش گذاشته‌اند که با این حضور مردم، دشمنان نظام به خوبی فهمیدند که مردم این دیار تا پای جان از دستاوردهای انقلاب، رهبری و ولایت دفاع می‌کنند.

این گزارش می افزاید؛ دانشجویان، دانش آموزان و طلاب مرکز استان مازندران با طنین استکبار ستیزی به تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا پرداختند و به آمریکای جنایت کار پیام دادند که نسل جوان امروز انقلاب همچون نسل نخست در برابر آنها خواهد ایستاد./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات