۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۵۸۴۲۰۲
خادمی:

ظلم ستیزی و استکبار ستیزی از ریشه های اصلی انقلاب اسلامی است

استاندار لرستان ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را از ریشه های اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور امروز مردم تجلی استکبارستیزی است.
استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان، ظهر امروز، در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران گفت: پیام 13 آبان پایبندی بر بنیان ها و شعارهای نظام است.

وی پیام دیگر حضور در راهپیمایی 13 آبان حرکت ملت ایران بر اساس منفعت کشور و مردم است، افزود: منفعت امروز ملی ما حضور در صحنه انقلاب و شرکت در راهپیمایی است.

استاندار لرستان حرکت در مسیر انقلاب و حمایت از از سیاست هایی که رهبر معظم انقلاب و مسؤولان کشور را دیگر پیام شرکت در راهپیمایی 13 آبان عنوان کرد.

وی در ادامه به بغض آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی و ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب دست به توطئه های مختلفی زده است و به نتیجه ای نرسیده است.

خادمی ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را از ریشه های اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: حضور امروز مردم در راهپیمایی تجلی ظلم ستیزی است.

وی با بیان اینکه آمریکا و دشمنان ملت ایران تاکنون به نتیجه ای نرسیده اند و نمی رسند، افزود: رمز موفقیت ایران اسلامی پشتیبانی ملت ایران و تبعیت از ولایت و رهبری است./9451/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات