۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۸۴۲۱۸

۱۳ آبان، مانور نسل جوان در حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی

۱۳ آبان نماد بصیرت و مقاومت جوانانی است که در برابر قلدر مآبی های استکبار تاب بر نیاورده و با خون شان، مسیر پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع داده و ملت ایران به خوانخواهی از آنها، دودمان پهلوی را از ایران اسلامی بیرون کردند.
۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه قشر دانش آموز و با سخنرانی مهدی چمران، نائب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از میدان شهدا تا حسینیه اعظم اهواز برگزار شد.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم یک صدا فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود» سر داده و به آمریکا و ترامپ بیان داشتند که آزموده را آزمودن خطا است و ملت ایران با تهدید و ارعاب از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دست بردار نیست.

مسؤولان استکبار ستیزی را در عمل نشان دهند

مردم ایران با حضور در راهپیمایی به تکالیف خود عمل کردند و خطاب به دولتمردان گفتند که مشکلات همیشگی این مرز و بوم باید به سرانجام برسد و حال آنکه دور تازه تحریم های آمریکا علیه نظام اسلامی وضع شده است عزم و جزم جدی را خواهانیم و استکبار ستیزی نه تنها از سوی ملت بلکه باید از سوی مسؤولان نیز در عمل نشان داده شود.

در همین رابطه با حضور در خیل عظیم جمعیت با تنی چند از از این بزرگوران به بحث در رابطه با 13 آبان و واقعیت های مسائل روز پرداختیم.

حجت الاسلام حمیدرضا لویمی، از طلاب درس خارج آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه 13 آبان از ایام الله و مناسبت های مهم و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: امروز شاهد وحدت همه اقوام و نژادهای ایرانی در مقابله با استکبار و تبعیت از رهبرانقلاب و ولایت فقیه هستیم.

این طلبه درس خارج با بیان اینکه تحریم ها در سایه وحدت ملت ایران بی تأثیر و شکست دشمن را خواهیم دید، گفت: امروز به جهانیان ثابت کردیم سربلند بوده و هر گز در جلوی استکبار و اذنابش خم نمی کنیم.

وحدت اقوام عامل شکست دشمنان است

حجت الاسلام لویمی با بیان اینکه آمریکا به دنبال سلطه تمام و کمال بر جهان است، خاطرنشان کرد: به برکت 13 آبان و وحدت همه اقوام و مذاهب و ادیان در ایران اسلامی شاهد شکست دشمنان به ویژه آمریکا، اذناب و دلگروندگان به آمریکا خواهیم بود.

وی به حضور دانش آموزن، طلاب، دانشجویان و علما اشاره و اظهار داشت: امروزه بر همگان ثابت شد که ملت ایران حافظ انقلاب اسلامی و ادامه دهنده آرمان هایش خواهد بود.

از سوی دیگر جعفر بروایه، از کارمندان فرودگاه بین المللی اهواز با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان به استکبار یادآور شد که پنداشتن جدایی ملت از انقلاب بیهوده بوده و در دشمنی با آمریکا استوار خواهیم ماند.

ذلت ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا ادامه دار است، افزود: ملت مقاوم ایران در مسیر حرکت رهبر معظم انقلاب گام برخواهد داشت و فرمایشات معظم له را نصب العین قرار خواهد داد.

بروایه با اشاره به اینکه آمریکا، مخالف ولایت فقیه، اسلام و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ملت ایران هرگز ذلت در برابر آمریکا را نخواهد پذیرفت و با حضورشان در یون الله 13 آبان بار دیگر یادآور شدند که تهدیدها و تحریم ها ذره ای از ارادت ملت ایران نخواهد کاست.

جنگ رسانه ای غرب برای پوشش ناکامی ها در برابر انقلاب اسلامی

جاسم معاوی از فعالان عرصه رسانه، نیز یادآور این نکته شد که امروزه عرصه نبرد منحصر به جنگ نظامی نبوده و جنگ رسانه ای و تبلیغاتی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفته و به تبع باید در چنین میدانی آماده بود.

این فعال عرصه رسانه خاطرنشان کرد: دشمن برای توجیه شکست هایش در برابر انقلاب اسلامی، با شانتاژ رسانه ای به دنبال ناکارامد نشان دادن انقلاب اسلامی است؛ از این رو اصحاب رسانه باید به جد و با همتی دو چندان دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را علی رغم همه تحریم ها و کارشکنی های دشمنان خارجی و منافقان داخلی به اطلاع ملت ایران برسانند.

معاوی با بیان اینکه مناسبت های انقلاب اسلامی باید مورد توجه خاص اصحاب رسانه قرار بگیرد، عنوان داشت: مناسبت های انقلابی بهترین مانور اصحاب رسانه برای پاسخگویی به شایعه سازی ها و جوسازی های رسانه های غربی و عربی است.

مقاومت در برابر قلدرمآبی های آمریکا پیام 13 آبان است

وی بیان داشت: حضور چشمگیر دانش آموزن در یوم الله 13 آبان این پیام را به دشمنان می رساند که انقلاب اسلامی در میان همه نسل ها و فرزندان ایران اسلامی ریشه دوانیده و مقاومت در برابر قلدر مآبی ها و اختیار عزت بدون همراهی با آمریکا بر همراهی ذلیلانه و خوارکننده با غرب اولویت دارد./9456/پ202/ب1

ارسال نظرات