۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۵۸۴۲۲۸
سردار شریف:

آمریکا در برابر ایران زانو زده است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۳ آبان را روز اقتدار ایران و افول قدرت آمریکا در جهان عنوان کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز آمریکا در برابر ایران زانو زده است.
سردار شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در پایان مراسم راهپیمایی 13 آبان در مصلی الغدیر خرم آباد، گفت: امروز خیابان های ایران اسلامی با شکوه ترین 13 آبان را به خود دید.

13 آبان، تجلی اتحاد و انسجام ملت ایران در مقابله با آمریکا است

وی با بیان اینکه امسال ۱۳ آبان شرایط ویژه ای نسبت به سال های گذشته دارد، افزود: قرار بود در این روز مردم علیه نظام به خیابان بیایند و طرفداری خود را از حقوق بشر آمریکایی اعلام کنند، بر خلاف توطئه دشمن و در سایه اراده الهی امروز شاهد اتحاد و انسجام ملت ایران هستیم.

انقلاب اسلامی به انقلاب مهدی متصل می شود

شریف با بیان اینکه به لطف الهی این انقلاب به انقلاب مهدی(عج) متصل می شود، اظهار داشت: توطئه های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی به لطف الهی، در سایه بصیرت و درایت رهبری و پشتوانه ملت ایران خنثی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در ۴۰ سال گذشته داشته های زیادی داشته است که در مصاف با ایران و اراده آهنین مردم از دست داده است، خاطرنشان کرد: آن روز که آمریکا دست پر بود، نتوانست کاری انجام دهد چه برسد به امروز که بخواهد با نداشته های خود و داشته های ملت ایران عربده بکشد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: هرکسی چشم طمع به ایران داشته باشد به سرنوشت صدام دچار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز روز اقتدار ایران، فروپاشی حامیان آمریکای جنایتکار و افول قدرت آمریکا در جهان است، اظهار داشت: امروز به برکت مقاومت و ایستادگی ملت ایران، آمریکا مقابل ایران زانو زده است.

سردار شریف یادآور شد: روزی که تفنگداران آموزش دیده آمریکا نزد نیروی دریایی سپاه زانو زدند، روز افول قدرت نظامی آمریکا در منطقه بود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی امروز نشان دهنده نفرت از آمریکا و همپیمانان آن است، عنوان کرد: ملت ایران با اراده مجدد برای پیموندن راه شهیدان و استقامت آماده هستند و هرگز اجازه نمی دهیم شیطنت های آمریکا علیه ایران اسلامی به ثمر برسد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات