۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۸۴۲۲۹
چمران:

ایستادگی دربرابر دشمن، خواسته ملت از مسؤولان است

نائب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ملت جانانه در برابر دشمنان، ایستادگی و مقاومت کرد و چنین خواسته ای را از مسؤولان و دولتمردان می خواهد.
مهدی چمران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مهدی چمران، نائب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در اهواز با بیان اینکه امروزه باید چهره دروغین و فریبنده یزیدیان، ظلم و استکبار زمان را به پیروی از امام حسین(ع) بشناسیم، خاطرنشان کرد: دشمنی های آمریکا برای عدم پیروزی انقلاب اسلامی همه گونه بود اما با رهبری امام امت و شهادت ها و رشادت های شهیدان انقلاب اسلامی به پیروزی رسید با این حال دشمنی های آمریکا در این سال ها بیشتر و بیشتر شده است.

نائب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا، قومیت های ایرانی و عده ای از مزدوران از خوزستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان و کردستان را تشویق به تجزیه ایران کرده است، افزود: استعمار در حال تجزیه ملت ها و کشورها است اما انگلیس و همفکرانش تجزیه ایران اسلامی را به گور خواهند برد.

چمران با اشاره به اینکه حوادثی همچون واقعه طبس، جنگ هشت ساله و کمک های شرق و غرب به رژیم بعث در دوران جنگ تحمیلی با تحویل انواع سلاح های جنگی و شیمیایی را پشت سر گذاشتیم، عنوان داشت: به تنهایی در برابر دشمنان مقاومت و به پیروزی دست پیدا کردیم با این حال آمریکا برای کاستن از جایگاه ایران اسلامی به توطئه می پردازد؛ چرا که می داند پیروزی نظام اسلامی به معنای پیروزی همه ملت ها است.

وی با بیان اینکه امروزه دو ملت ایران و عراق در کنار هم قرار دارند، افزود: اقتدار ایران اسلامی امروز در حدی است که به نزدیکی مرزهای رژیم اشغالگر قدس رسیدیم و ان شاءالله انقلاب اسلامی افزون بر پیروزی در عراق، سوریه و لبنان در فلسطین و یمن و بحرین به پیروزی دست یابد.

نائب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تحریم ها پس از برجام نه لغو بلکه تعلیق شده بود، اظهار داشت: تحریم ها از اول بوده و ادامه خواهد داشت، ما سخت تر از این تحریم ها را پشت سر گذاشته و قطعا باز هم پیروز خواهیم شد.

چمران با اشاره به آغاز تحریم ها از 13 آبان گفت: امروز مردم در سراسر ایران اسلامی به میدان آمده تا نشان بدهند همانند روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، استکبارستیز هستند.

وی ابراز کرد: پس از شلوغی های سال گذشته تصور دشمن در از بین رفتن انقلاب اسلامی بود اما مردم ایران متوجه شدند که چنین شلوغی ها و آشوب هایی با برنامه ریزی سیا و پول های سعودی صورت می گیرد.

نائب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به فشار اقتصادی دشمنان و تلاطم در بازار ارز و طلا اشاره کرد و گفت: ملت جانانه در برابر دشمنان، ایستادگی و مقاومت کرد و چنین خواسته ای را از مسؤولان و دولتمردان می خواهد./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات