۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۵۸۴۲۵۰
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

انقلاب اسلامی آمریکا را به استیصال و درماندگی کشانده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از دلایلی که دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی در این روزها به اوج خود رسیده این است که انقلاب اسلامی، آمریکا و استعمار گران را به استیصال و درماندگی رسانده است.
حسین مظفر

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در مشهد، حسین مظفر ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان که در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: ۱۳ آبان یکی از روزهای بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: وقایع و اتفاقاتی که در این روز رخ داده خاطرات به یاد ماندنی را در سینه انقلاب ما به‌ ثبت رسانده و فصل نوینی را در کارنامه انقلاب گشوده است.

مظفر ادامه داد: 13 آبان از یک طرف سه حماسه بزرگ و افتخار برای ملت ما محسوب می‌شود و از سوی دیگر سه فقره از بدترین جنایات علیه ملت ایران را در کارنامه آمریکا رقم زده است.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام خاطرنشان کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی بود که برای جبران این حقارت بزرگ تصمیم گرفتند به ‌ما حمله نظامی کنند، اما خداوند در صحرای طبس هم ابابیل فرستاد و با طوفان شن سبب آتش‌سوزی آنها شد.

استاد دانشگاه دخالت‌های آمریکا در ایران را فقط مخصوص بعد انقلاب ندانست و تاریخ ۲۵۰ ساله شکل‌گیری آمریکا را تاریخ جنایت و خیانت، سلطه و ظلم معرفی تصریح کرد: آمریکا در این روزها با تمام قوا علیه ملت ما وارد صحنه شده و تمام امکانات و شیاطین را بر علیه ما آماده کرده و در چنین روزی شیطان تمام احزاب خود را علیه ما بسیج کرده تا بتواند این ملت را از پا درآورد و به‌خیال خود با فشارهایی که آماده کرده‌ می خواهد این ملت قهرمان را به سازش و تسلیم بکشانند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شبکه‌های فارسی زبان و سازمان منافقین را بسیج شده درراستای ایجاد شورش و اغتشاش داخل ایران دانست و اظهارکرد: چرا چهره پنهان آمریکایی‌ها اکنون در زمان ترامپ این قدر آشکار شده و این چنین علنی و رسمی برعلیه ملت مظلوم ما صف‌آرایی کرده‌اند؟

وی یکی از آن دلایل را اقتدار انقلاب ایران دانست و ابراز کرد: انقلاب ایران آن‌ را به‌استیصال و درماندگی کشانده که روسای جمهورش سرشان را به‌در و دیوار می‌کوبند تا جبران تحقیر شدن‌های خود را در برابر ملت ایران کنند.

حسین مظفر افزود: ملت ایران باید بدانند این ها خودشان زبان به‌ اعتراف گشوده‌اند، این که روزنامه اعلام می‌کند، ایران هم اکنون پرچم آمریکا را در جهان به‌حالت نیمه‌ افراشته درآورده، این از عظمت ایران است، این که رئیس موساد امریکایی‌ها را تحقیر و تحریک می‌کند که چرا علیه ایران اقدام شدیدتری نمی‌کنید و آن‌ها اعلام می‌کنند، این ایران است که توانسته امریکایی‌ها را از بلندای سال ۲۰۰۱ به‌ ذلت و حقارت امروز بکشاند، از عظمت ملت ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که سیاست مدار آمریکایی در برابر تحریکات صیهونیست‌ها برای حمله آمریکا به‌ایران می‌گوید آمریکا خر احمقی است که اگر در موضوع حمله به ‌ایران با اسراییل همراهی نکند ضرر کرده، همه از عظمت ملت ایران است به سخنان خود ادامه داد.

مظفر افزود: دومین موضوعی که آمریکایی‌ها را عصبانی کرده و سبب شده این‌چنین صریح و آشکار برعلیه ما شمشیر بکشند، استقامت، پایداری، روحیه شهادت‌طلبی و وفاداری شما ملت ایران است و این چیز کمی نیست، این همان چیزی است که ۴۰ سال همه نقشه‌ها را خنثی کرده است، برای همین می ‌گویند، به‌جای این که انقلاب را از بین ببرند باید ملت را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران همه تهاجم‌ها و تهدیدها را علیه ما راه انداختند، اما هوشیاری و دشمن‌شناسی مردم سبب خنثی شدن توطئه‌های آن ها شده و امروز به‌ این نتیجه رسیده‌اند که به‌ راحتی نمی‌توانند، این کشور را از بین ببرند، بنابراین تهاجم فرهنگی را تشدید کرده‌اند!

مظفر گفت: امروز با تهاجم فرهنگی سعی دارند آن اعتقادات و باورهایی که شما را با مکتب عاشورایی آمیخته را از بین ببرند، چون خودشان اعتراف کرده‌اند که جمهوری اسلامی به ‌قدرتی شکست‌ناپذیر تبدیل شده که با روش‌های نظامی نمی‌توانند آن را از بین ببرند، پس تنها راه سرنگونی ما را فروپاشی از درون و سست کردن بنیان‌های فکری ملت ایران تشخیص داده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: آنها به‌عظمت ما اذعان دارند، گفته‌اند در برابر ایران با یک قدرت بزرگ روبه‌رو هستیم ده‌ها سال است که روسای جمهور آمریکا نتوانستند ایران را با شکست روبه‌رو کنند و درصدد هستند ملت ایران را با شکست روبه‌رو کنند، صدها بار برای شکست ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند، ترامپ و آل سعود برای براندازی انقلاب، تسلیم شدن ملت ایران را دنبال می‌کنند، این ها معتقدند فشار آوردن سبب تسلیم ملت ایران می‌شود و دچار توهم و اغتشاش ذهنی شده اند و این گاوچران احمق آمریکایی ایران را با گاوهای شیرده عربستان اشتباه گرفته است.

مظفر با اشاره به‌اینکه تجربه 40 ساله و تجربه بهره‌گیری از مکتب حسینی بیانگر این است که در دوراهی عزت و ذلت باید راه عزت را انتخاب کنیم؛ خاطرنشان کرد: سید و سالار شهیدان ما در این دوراهی فرمودند راه عزت را باید انتخاب کرد، آنها تصمیم گرفته‌اند 40 سالگی انقلاب را ملت ما پیروزی نگیرند و پمپئ و در جمع منافقان اعلام کرد، برنامه آمریکا این است که ایران اسلامی نتواند انقلاب 40 ساله خود را جشن بگیرد و ما باید این را ناکام بگذاریم.

وی افزود: سختی ‌‌ها و فشارهای اقتصادی بر ما فشار می‌آورد، اما کسانی که نوای سازش سر می‌دهند بی بصیرت و وادادگان این انقلاب هستند، زیرا دشمن به‌ما چنگ و دندان نشان می‌دهد، آنها در روزنامه‌های زنجیره‌ای می‌‌خواهند افکار مردم را هدایت کنند، اما ملت ما می‌دانند سازش و مذاکره ثمره اش از بین رفتن عزت است و باید در این مسیر استقامت کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان سخنان خود گفت: در این روزها داستان ما و آمریکایی‌ها داستان عزت و ذلت است و ما همان‌گونه که ۴۰ سال راه عزت را انتخاب کردیم، همچنان باید آن را طی کنیم و تجریه بهره‌گیری از مکتب حسینی به‌ما نشان داده شده باید مسیر عزت را طی کنیم تا به‌اهداف خود برسیم./864/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات