۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۸۴۳۲۴

یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ در اردبیل برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ و شهدای دانش‌آموزی استان اردبیل صبح فردا در حسینیه ثارالله استان برگزار خواهد شد.
یادواره شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ شکر عبدی در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای والفجر 4 و شهدای دانش‌آموز در اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده یادواره شهدای عملیات والفجر 4 و شهدای دانش‌آموزی استان اردبیل صبح فردا ساعت 9:30 در حسینیه ثارالله استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که محوری‌ترین هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است بیان کرد: تداوم و استمرار در برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام یک امر لازم و ضروری است و در این زمینه آحاد مردم و مسئولان موظفند تا برگزاری این مراسمات معنوی را تداوم بخشند و در دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تلاش کنند.

عبدی بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام رقم خورده و داشته‌هایمان را از این راه به دست آورده‌ایم که باید قدردان دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای والامقام کشورمان باشیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگی به ما آموخته‌اند.

وی اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور نیز به عنوان یک فرصت مناسب برای تداوم راه شهدا به ویژه در بین نسل جوان و امروزی است که باید در این زمینه نیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود راه شهدا را ادامه داده و به اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ حسینی جامه عمل بپوشانیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برگزاری این یادواره با محوریت سردار شهید شاپور برزگر و امیران شهید خلبان ضیاء الدین ذاکر، شهید غفور جدی و شهید مرحمت بالازاده در دستور کار قرار گرفته و از عموم هم‌استانی‌ها برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید تا با حضور خود محفل ما را نورانی کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات