۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۸۴۴۳۵
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

سانسور اخبار مسلمانان از مصادیق حقانیت اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: دشمنان نمی گذارند اسلام سخنش را به جهانیان برساند و همین موضوع یکی از مصادیق حقانیت اسلام است.
ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری صبح امروز در جلسه درس اخلاق که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، گفت: اگر بخواهیم اسلام را تبلیغ کنیم باید از سه شعار بین المللی خوب استفاده کنیم.

وی افزود: با این وجود که این سه شعار هیچ ربطی به اعتقادات ندارد اما باید این موضوع را بدانیم که جهان امروز تشنه معارف ناب محمدی است که ما باید از این سه شعار به خوبی استفاده کنیم که اگر از این امر به خوبی استفاده شود در تبلیغ اسلام برای جهانیان به شدت موفق خواهیم شد.

کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: ما طلبه ها اگر بفهمیم بستر چه قدر آماده است خواب نخواهیم داشت و همه ما به دنبال این هستیم تا معارف را به دورترین نقاط جهان برسانیم چرا که این عصر زمان به کارگیری مجاهدت، مقاومت و استقامت است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری اظهار کرد: شهادت مزد زندگی مجاهدانه است که اگر ما اهل مجاهدت، مقاومت و استقامت باشیم چنین مزدی را خواهیم گرفت چهل سال است که مشکل ما در جمهوری اسلامی این موضوع است که در هریک از این قسمت ها و یا در یکی از این ها با مشکل رو به رو بوده ایم که اگر همگان این سه موضوع را رعایت کنند هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی در خصوص سه شعاری که مورد پذیرش جهانیان است، عنوان کرد: سه شعار هرچه فهم ما بیشتر خسارت کمتر خواهد بود، هرچه رعایت قانون بیشتر محرومیت کمتر خواهد بود، هرچه پاداش ارزشمندتر استقامت بیشتر و شیرین تر خواهد بود مورد قبول همگان است که می توان این ها را با موضوعات مذهبی به گوش جهانیان برسانیم.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد: تمام رسالت ما این است که ثابت کنیم فهم دینی جامع ترین و دائم ترین فهم است، درحال حاضر فهم بشر مادی است اما انسان یک بعد ظاهری و باطنی دارد که اگر ما این را ثابت کنیم فقط فهم ظاهری و عینی نیست بالاترین تلاش را برای اسلام انجام داده ایم.

وی افزود: دشمنان می دانند مردم این شعارها در وجودشان است که اگر به این فهم برسند و آن را اتخاذ کنند بساط دشمنان برچیده خواهد شد از این رو نمی گذارند اسلام سخنش را به جهانیان برساند که همین موضوع یکی از مصادیق حقانیت اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در پایان سخنان خود گفت: امروز به اسم آزادی زن بدترین جنایات را علیه زنان می کنند اما خداوند قانونی را ایجاد کرده تا هم ظاهر و باطن زن حفظ شود شما باید این قوانین را به گوش جهانیان برسانید که به احتمال قریب به یقین استقبال خواهند کرد./864/پ202/ب1

ارسال نظرات