۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۸۴۴۵۸
حجت الاسلام کاروند مطرح کرد؛

تلاش اداره اوقاف همدان برای گسترش فرهنگ وقف

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: تمام تلاش بنده و همکارانم بر این است که بتوانیم فرهنگ وقف را در جامعه فراگیر کنیم.
حجت الاسلام کاروند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله طه محمدی با اشاره به شروع دهه وقف و برنامه های این اداره کل برای این هفته خاطر نشان کرد: تمام تلاش بنده و همکارانم بر این است که بتوانیم فرهنگ وقف را در جامعه فراگیر کنیم.

وی ضمن تشکر از آیت الله طه محمدی در حمایت از  این اداره کل گفت: هر چند آیت الله طه محمدی با نیت الهی به کمک ما آمدند اما بر خود لازم می دانم که از حمایت ایشان در بحث بانک ملی و در جلسه ای که با وزیر اقتصاد بود و شجاعانه از آستان مبارک شاهزاده حسین(ع) دفاع کردند تشکر کنم.

حجت الاسلام کاروند ادامه داد: در هرجا که بحث امور وقفی در جریان بود و مشکلی در این بین وجود داشت آیت الله طه محمدی به صورت ویژه قدم برداشتند و در کنار ما بودند.

وی به بحث تبدیل به احسن برخی از موقوفه های همدان پرداخت و یادآور شد: در بحث تبدیل به احسن که برخی سیاسیون به دنبال تضییع حق موقوفه ها بودند آیت الله طه محمدی جانانه دفاع و کمک کردند و الحمدالله این دفاع نیز موفق بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در پایان به مباحث فرهنگی در امور وقفی اشاره کرد و گفت: حسیینه باغ بهشت همدان که امروز با میلیارد ها تومن هم نمی شود آن را ساخت توانستیم با کمک بزرگانی استان مرمت شود و برنامه های خوبی هم در این مدت در آن برگزار شد./979/پ203/ب1

ارسال نظرات