۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۸۴۴۸۲
آیت الله طه محمدی:

مردم با رفتار نیکو جذب دین می شوند

آیت الله طه محمدی گفت: امروز کشور ما از نظر جایگاه علمی باید در جهان سرآمد باشد و این کار به عهده دانشجویان است که با ادب، رفتار و گفتار خود دیگران را جذب کنند.
دیدار دانشجویان با آیت الله طه محمدی دیدار دانشجویان با آیت الله طه محمدی دیدار دانشجویان با آیت الله طه محمدی دیدار دانشجویان با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد همدان با اشاره به لزوم دینداری در آخر الزمان یادآور شد: در آخر الزمان با وجود فتنه های کور کورانه دشمن بازار دین کساد است اما خوش به سعادت افرادی که در اخر الزمان پای دین خود بمانند.

وی تصریح کرد: شما دانشجویان الحمدالله جزء آن افرادی هستید که خدای تعالی توفیق داده و در زیر علم دین سینه می زنید این به معنای آن است که هیچ انگیزه غیر خدایی در شما وجود ندارد و به دنبال پست و مقام نیستید.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: باید قدر این نعمت را بدانیم و آن را غنیمت بشماریم که خداوند ما را هدایت کرده است تا در این راه باشیم و برای ترویج دین حق الهی به عنوان مبلغ تلاش کنیم.

وی خطاب به دانشجویان و اعضای تشکل های دانشجویی خاطر نشان کرد: یا ما باید آرم شیعه گری و ولایتمداری را به پیشانی نزیم یا اگر این کار را انتخاب کردیم نحوه و نوع برخوردمان درست باشد چرا که هر عمل ما باید نشانه ای از بزرگان و علمای دین باشد.

آیت الله طه محمدی دانشجویان را آبروی شیعه عنوان کرد و گفت: امروز کشور ما از نظر جایگاه علمی باید در جهان سرآمد باشد و این کار به عهده شما دانشجویان است که با ادب، رفتار و گفتار خود دیگران را جذب کنید.

وی تاکید کرد: دوست یا دشمن فرقی نمی کند، رفتار و عمل شما باید به نحوی باشد که با دیدن منش شما همه بگویند خداوند رحمت کند امام جعفر صادق(ع) را که چنین زیبا این جوانان را تربیت کرده است.

امام جمعه همدان در پایان یادآور شد: خیلی از افرادی که مسلمان شدند و به اسلام روی آوردند تنها به دلیل برخورد پیامبر و ائمه بوده است از این رو شما نیز می توانید مردم را به راحتی به دین حق دعوت کنید البته نه فقط با زبان بلکه با رفتار و عملکرد صحیح./979/پ203/ب1

ارسال نظرات