۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۵۸۴۸۸۶
فردا؛

چهارمین همایش علمی آیت الله سبحانی در کرمان برگزار می شود

حاجی مقصودی گفت: چهارمین همایش علمی حضرت آیت الله سبحانی با هدف افزایش سطح کیفی پژوهشی طلاب در کرمان برگزار می شود.
آیت الله سبحانی

حاجی مقصودی دبیر همایش حضرت آیت الله سبحانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: همایش پژوهشی حضرت آیت الله سبحانی در کرمان برگزار می شود.

وی افزود: چهارمین همایش روش پژوهشی در کرمان فردا با عنوان همایش حضرت آیت الله سبحانی با هدف افزایش سطح کیفی طلاب در پژوهش با حضور شاگردان ممتاز حضرت آیت الله سبحانی برگزار می شود.

حاجی مقصودی با اشاره به این که پژوهش در حوزه های علمیه باید با قدرت بیشتری دنبال شود، بیان داشت: طلبه ای در کشور موفق بوده که به دنبال نوشتن مقاله با کیفیت بالا باشد.

دبیر همایش حضرت آیت الله سبحانی با توجه به این که در این همایش از چهار نفر به عنوان مقالات برتر، تقدیر می شود، اظهار داشت: دو نفر از کرمان و دو نفر از قم به عنوان نفرات اول تا چهارم این مسابقات معرفی می شوند که هدایای ویژه ای به آن ها اهدا می شود.

وی خاطرنشان کرد: این مقالات در دو سطح یک و دو بین خواهران و برادران برگزار شده که در این دوره هم برادران و خواهران حوزه های علمیه شرکت کرده و هم دانشجویان شرکت داشتند.

حاجی مقصودی با اشاره به سخنرانان این همایش، ابراز داشت: حجت الاسلام رضوان نژاد از شاگردان ممتاز حضرت آیت الله سبحانی در این همایش سخنرانی خواهد کرد.

وی بیان داشت: حجت الاسلام شیخ بهایی شاگرد حضرت آیت الله سبحانی که در حال حاضر استاد درس خارج شهر کرمان بوده و حجت الاسلام حصاری معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران به ایراد سخنرانی می پردازند.

حاجی مقصودی در پایان گفت: این همایش در تالار برق کرمان از ساعت 8:30 صبح با حضور برادران و خواهران حوزه های علمیه و دانشجویان برگزار می شود./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات