۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۸۵۰۵۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

القا کنندگان مذاکره با ‌آمریکا خائن به انقلاب هستند

حجت الاسلام لائینی با بیان این که ملت ایران امروز قدرتمند تر از هر زمان دیگری در صحنه سیاسی حضور دارد، گفت: کسانی که تلاش می کنند به جامعه القاء کنند راهی جز مذاکره و کوتاه آمدن در برابر آمریکا برای کشور باقی نمانده خائن به انقلاب هستند.
مذاکره ایران و آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جمع فعالان مذهبی شهرستان نکا با تأکید بر این که در هیچ شرایطی نباید دشمنی آمریکا را فراموش کنیم، گفت: نسل جوان و آیندگان ما باید بدانند که آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران در ادوار مختلف تاریخ بوده است.

وی با بیان این که متأسفانه عده ای در این کشور همواره به دنبال تطهیر آمریکایی ها بوده اند، افزود: آمریکا در چهار دهه هر چه در توان داشته برای براندازی انقلاب به کار گرفته اما با هوشیاری ملت و رهبری نظام شکست خورده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه زیر بار سلطه آمریکایی ها نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: این ملت چهاردهه است که همه تحریم ها و فشارهای ناشی از کینه توزی های آمریکایی ها را تحمل کرده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که باید در کشور نظریه مقاومت را در برابر دشمن تبلیغ کنیم، افزود: متأسفانه برخی ها در این کشور نظریه مذاکره و کوتاه آمدن در برابر آمریکای جنایت کار را مطرح می کنند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که ملت ایران امروز قدرتمند تر از هر زمان دیگری در صحنه سیاسی حضور دارد، گفت: کسانی که تلاش می کنند به جامعه القا کنند راهی جز مذاکره و کوتاه آمدن در برابر آمریکا برای کشور باقی نمانده، خائن به انقلاب هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که تجربه ثابت کرده که مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ملت ایران ندارد، افزود: جریان برجام و خروج غیر قانونی آمریکایی ها از یک معاهده بین المللی نشان داد که دولتمردان آمریکایی به هیچ تعهد و قراردادی پایبند نیستند.

وی با بیان این که امروز قدرت آمریکایی ها در سراسر جهان به شدت افول کرده است، گفت: شکست های پی در پی آنها در برابر جبهه مقاومت دیگر آبرویی برای دولتمردان پرمدعای آمریکا در جهان نگذاشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نمایش تبلیغاتی مقامات آمریکا در مسأله بازگشت تحریم ها علیه ایران اسلامی تنها با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست های مفتضحانه آنها در منطقه است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها با طرح مسأله تحریم ها علیه کشورمان تلاش می کنند تا گوشه ای از شکست های خود در برابر ایران اسلامی در منطقه را جبران کنند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات