۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۸۵۲۹۹
معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

کاهش بسیاری از جرایم در کشور بستگی به مدیریت درست دارد

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه کاهش بسیاری از جرایم بستگی به مدیریت درست دارد، گفت: کارهای کوچک را باید مهم بدانیم و نباید کارهای بزرگ مانع دیده شدن کارهای کوچک شود.
فراتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام عباسعلی فراتی، معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور صبح امروز در مراسم معارفه دادستان نظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان قضایی نیروهای مسلح در سال 71 همایش پیشگیری از وقوع جرم در وزارت دفاع را برای نخستین بار در کشور برگزار کرد.

وی، یکی از وظایف قوه قضاییه را پیشگیری از وقوع جرم دانست و گفت: این سازمان قضایی از سال 71 تاکنون چهار برنامه پنج ساله را در دستور کار قرار داده است.

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه تاکنون بیش از 650 همایش پیشگیری از وقوع جرم در سطح کشور برگزار شده است، افزود: همچنین کاهش و کنترل جرایم در کشور  از جمله پیام این همایش‌ها بوده است.

حجت الاسلام فراتی تصریح کرد: نباید شاهد جرمی در محدوده یگان‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح باشیم و نیروها باید به گونه‌ای رفتار کنند که این جرایم یا ایجاد نشود و یا کمتر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در جامعه همواره یک رفتار پدرانه و مهربانانه‌ای را دارند و اگر این رفتار پدرانه نسبت به مجموعه نیز داشته باشیم به طور قطع آسیب‌های اجتماعی در میان مجموعه نیروها کاهش پیدا می‌کند.

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه کاهش بسیاری از جرایم بستگی به مدیریت درست دارد، خاطرنشان کرد: کارهای کوچک را باید مهم بدانیم و نباید کارهای بزرگ مانع دیده شدن کارهای کوچک شود./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات