۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۸۵۳۲۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح باید اجراکننده عدالت باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح باید اجراکننده عدالت باشند و اگر اجرای عدالت به خوبی نمایان نشود شاید اثر سوء داشته باشد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اظهار داشت: نظم و انضباط در نیروهای مسلح باید رعایت شود و به طور قطع نیز افراد در نیروهای مسلح، انسان‌های منضبطی هستند.

وی با بیان اینکه این افراد بر اساس منضبط بودن تربیت می‌شوند، گفت: نیروهای مسلح از ابتدا تا انتها تمام سلسله مراتب را طی می‌کنند و این از ویژگی‌های نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از امتیازات نیروهای مسلح نیز شناسایی مشکلات و شیوه‌های کار است، افزود: مدیریت در نیروهای مسلح حرف اول را می‌زند و اگر تخلفی صورت بگیرد نیز خود را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: نیروهای مسلح باید اجراکننده عدالت باشند و اگر اجرای عدالت به خوبی نمایان نشود شاید اثر سوء داشته باشد.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط در نیروی مسلح یک اصل اساسی است، ادامه داد: نیروهای مسلح با مشکلات مربوط به زیرمجموعه خود به خوبی آشنایی دارند و مدیریت آن‌ها تعریف شده است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات