۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۸۵۳۹۷
نماینده ولی فقیه در گیلان:

برخورد دستگاه قضا با اخلالگران اقتصادی عامل ثبات در بازار می شود

امام جمعه رشت به برخورد جدی دستگاه قضا با اخلالگران اقتصادی اشاره کرد و با بیان این که اعدام دو مفسد اقتصادی بذر امید را در جامعه کاشت، گفت: این گونه اقدامات دستگاه قضا سبب ثبات در بازار خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به اهمیت خانواده در اسلام اشاره کرد و از آن به عنوان مهم ترین رکن جامعه یاد کرد و گفت: با توجه به این که تربیت صحیح یک فرد در خانواده شکل می گیرد به همین دلیل خانواده در اسلام از جایگاه مهمی برخوردار است.

امام جمعه رشت همچنین به اهمیت روزی حلال اشاره کرد و به بیان این که لقمه حلال در تربیت و پرورش فرزندان بسیار اثرگذار خواهد بود، گفت: به دست آوردن روزی حلال سبب برکت حقیقی در زندگی می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) ابراز کرد: آن امام همام ضمن معرفی حاکمان ظالم برای مردم زمینه را برای شیعیان در دوران غیبت حضرت ولی عصر(عج) فراهم کردند. 

وی با بیان این که امام زمان(عج) برپا کننده عدل و عدالت در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: آن حضرت با ظهور خود عدالت واقعی را در جامعه برپا خواهند کرد.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تبعیت از ولایت در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: رهبری خط قرمز جامعه اسلامی است و آحاد جامعه باید از ایشان تبعیت کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که آمریکایی ها تلاش می کنند با تحریم و فشار اقتصادی، ملت ایران را از انقلاب جدا کنند، بیان داشت: اما این مردم با تحریم ها بیگانه نیستند و با اقتدار در برابر توطئه آنها خواهند ایستاد.

وی در ادامه سخنان خود به در پیش بودن هفته وحدت اشاره کرد و با بیان این که این هفته فرصت مغتنمی برای تحقق وحدت عملی میان امت اسلامی است، گفت: منادیان وحدت باید در مقابل جهانخواران ایستادگی کنند.

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود به برخورد جدی دستگاه قضا با اخلالگران اقتصادی اشاره کرد و با بیان این که اعدام دو مفسد اقتصادی بذر امید را در جامعه کاشت، افزود: این گونه اقدامات دستگاه قضا سبب ثبات در بازار خواهد شد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات