۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۸۵۴۴۷
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق بهشهر:

دهه چهارم انقلاب فرصتی برای جهش و پویایی بیشتر نظام اسلامی است

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که ملت ایران در آستانه دهه چهارم انقلاب با اقتدار از آرمان های این نظام دفاع و حراست می کند، گفت: دشمن بداند که این ملت هیچ گاه به آنها اجازه نخواهند داد به گذشته بازگردند.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با تبریک فرا رسیدن سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) بر ضرورت عمل به وظیفه از سوی شیعیان تأکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود با مهم ارزیابی کردن مسأله وحدت در جامعه اسلامی آن را رمز پیروزی ها و موفقیت های ملت ایران در چهار دهه اخیر عنوان کرد و افزود: ملت بزرگ ایران در سایه وحدت ملی امروز به کشوری قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که نتیجه چهار دهه دشمنی و توطئه علیه ملت بزرگ ایران، تنها پیشرفت و سربلندی این کشور در عرصه های مختلف بوده است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در سایه تحریم ها و فشارهای ظالمانه چند کشور مستکبر امروز به عنوان یک کشور مستقل و الگو در جامعه جهانی مورد توجه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام سلطه با بهره گیری از همه ظرفیت های مالی و سیاسی خود تلاش می کند تا ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کند، بیان داشت: این که برخی کشورها فکر می کنند این ملت در برابر زیاده خواهی های آنها از مواضع خود کوتاه خواهد آمد توهمی بیش نیست.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که ملت بزرگ ایران با وحدت و همبستگی خود نخواهند گذاشت خواب آشفته آمریکایی ها در خصوص کشورمان تعبیر شود، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی در برابر همه فشارهای ظالمانه نظام سلطه خواهد ایستاد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که تحریم های اقتصادی غرب تأثیری در مواضع به حق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد، گفت: این نظام حامی مظلومان و مستضعفان عالم است و اجازه نخواهد داد حقوق ملت های مظلوم دنیا به دلیل نگاه سلطه گرایانه آنها از دست برود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در آستانه دهه چهارم انقلاب با اقتدار از آرمان های این نظام دفاع و حراست می کند، بیان داشت: دشمن بداند که این ملت هیچ گاه به آنها اجازه نخواهند داد به گذشته بازگردند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که امروز انقلاب اسلامی با گذر از پیچ های تاریخی در آستانه چهل سالگی خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: دشمن هر قدر به این ملت فشار بیاورد تأثیری نخواهد داشت چون مردم و مسؤولان کشورمان در رسیدن به آرمان ها و ارزش های انقلاب هم عقیده و هم افق هستند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات