۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۸۵۴۸۷
از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه المهدی اهواز؛

دوره استعدادهای برتر طلبگی برگزار می شود

معاون پژوهش حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز از برگزاری طرح اندیشه مطهر و دوره استعدادهای برتر طلبگی خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام ورناصری، معاون پژوهش حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری طرح اندیشه مطهر برای 30 طلبه پایه های 2 تا 4 خبر داد و گفت: مرحله اول دوره پس از اربعین آغاز و تا پایان نیمسال اول تحصیلی ادامه دارد و مرحله دوم همزمان با آغاز نیمسال دوم تحصیلی از سر گرفته می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز با اشاره به اينكه در 10 و 11 شهریورماه دوره دو روزه با نام طلبه کارآمد و انقلابی برگزار شد، افزود: نشست علمی و دوره هایی از قبیل مطالعات، برنامه ریزی درسی، روش مطالعه، خلاصه نویسی و مهارت های پژوهشی با تدریس حجت الاسلام نصراللهی از قم در این دوره 2 روزه برگزار شد که در حد فاصل بین کلاس ها، نشست های علمی برگزار شد.

این مقام مسؤول به برگزاری نشست های علمی در آغاز سال تحصیلی جدید اشاره و عنوان داشت: نقش روحانیت در تعمیق باورهای دینی مردم با حضور تمامی طلاب و تدریس حجت الاسلام حیدری، از اساتید حوزه استان در کنار نشست تقویت تمرکز و حافظه با حضور دکتر مرعشی برگزار شد.

حجت الاسلام ورناصری از برگزاری دوره استعدادهای برتر طلبگی خبر داد و گفت: در این دوره که 20 تا 25 طلبه شرکت کردند برنامه های آموزشی مهارتی به صورت خاص برگزار می کنیم و تلاش داریم تا از میان آنها، اساتیدی را برای مدرسه انتخاب کنیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات