۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۸۵۴۹۲
با حضور ۳۶ طلبه؛

دوره رسانه و فضای مجازی در دارالعلم آیت الله بهبهانی برگزار شد

معاون پژوهش مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی از برگزاری دوره رسانه و فضای مجازی در دارالعلم آیت الله بهبهانی با حضور ۳۶ طلبه خبر داد.
فضای مجازی

حجت الاسلام سید صادق داستان، معاون پژوهش مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه توجه به مقالات تحقيقي طلاب در رأس فعالیت های معاونت قرار دارد، افزود: تلاش کردیم تا طلاب به صورت اجباری و مرحله به مرحله با فعالیت های تعین شده از سوی معاونت گام بردارند که در این باره هر بخش از مقاله را شرح مفصل داده و اطلاعات مرتبط را بر روی بورد مدرسه نصب و يا در اختیار طلاب قرار دادیم.

معاون پژوهش دارالعلم آیت الله بهبهانی با بیان اینکه اکثریت طلاب شیوه های انتخاب موضوعات تحقیقی را فرا گرفتند، اظهار داشت: معاونت استان موظف کرد در مدت زمان معینی، موضوعات تحقیقی انتخاب و به مرکز فرستاده شوند؛ از این رو ما در کنار 5 مدرسه در زمان مقرر موضوعات را انتخاب و به مرکز ارسال کردیم.

این مقام مسؤول عنوان داشت: حتی کوچکترین اطلاعات مرتبط با مقاله به صورت مفصل شرح و بسط می شود به گونه ای که اکنون همه طلاب وارد بحث تهیه مقالات شده و به تحقیق و پژوهش می پردازند.

حجت الاسلام داستان بیان داشت: برای پایه های 4 به بالا دوره رسانه و فضای مجازی را با حضور 36 طلبه و پیش از اربعین حسینی برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه طلاب تا 29 آبان ماه همه مقالات را باید به اتمام برسانند، گفت: از این رو فعلا برنامه ای تا آن مدت در نظر نگرفتیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات