۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۵۸۵۵۸۸
حجت الاسلام موسوی خبر داد؛

فعالیت مستمر ۷ گروه جهادی مدرسه سفیران ولی عصر اهواز

حجت الاسلام موسوی فعالیت مستمر ۷ گروه جهادی مدرسه در طول سال و تأسیس و تقویت مؤسسه های خیریه در مناطق حاشیه ای اهواز را از جمله فعالیت های مدرسه سفیران اهواز برشمرد.
گروه جهادی «عباد»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز، شامگاه گذشته در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه که با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه مدرسه تحت اشراف آیت الله موسوی جزایری از سال ۱۳۸۰ آغاز به کار کرد، اظهار داشت: آنچه در حوزه مورد توجه قرار گرفته تربیت روحانیت پاکیزه آگاه، عاقل، عالم و فعال است که رهبر انقلاب چنین روحانیتی را سبب روشن شدن چراغ فضیلت در میان اندیشه های متراکم دنیوی و تأمین معنویت در جامعه می داند.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) با بیان اینکه طلاب پس از جذب دقیق و گذراندن پنج سال موفق به اخذ سطح ۲ تبلیغ می شوند، افزود: طلاب در حین تبلیغ در مناطق محروم، سطح ۳ حوزه را در مدت سه سال می گذرانند البته پیگیر آن هستیم که سطح ۴ حوزه را در رشته تبلیغ راه اندازی کنیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: ساختمان مدرسه سفیران با همکاری سپاه پاسداران و قرارگاه محرومیت زدایی کشور، خیران، سازمان ها و نهادها خریداری و بازسازی شد.

حجت الاسلام موسوی فعالیت مستمر ۷ گروه جهادی مدرسه در طول سال، تأسیس و تقویت مؤسسه های خیریه در مناطق حاشیه ای اهواز و زیر پوشش قرار دادن ۸۰۰ خانواده یتیم، تأسیس نخستین مرکز سطح ۳ کارشناسی ارشد پس از قم به همت امام جمعه اهواز با گرایش تربیت دینی کودک و نوجوان و اعزام مبلغ مستقر در قالب طرح هجرت را از جمله فعالیت های مدرسه برشمرد.

وی با بیان اینکه در طرح معراج حوزه علمیه اهواز طلاب مدرسه ۴ هزار و ۵۰۰ جلسه ساعت حضور داشتند، بیان داشت: ۸۰ درصد کادر تربیتی مدارس امین وابسته به مدرسه از طلاب ما هستند و جالب اینکه ۳۰ هزار دانش آموز در این مدارس تحت پوشش قرار گرفتند.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز با بیان اینکه طلاب پذیرش شده در مناطق محل سکونت خود به تبلیغ می پردازند، تصریح کرد: برگزاری همایش های خانواده و مهارت های زندگی موفق، تربیت فرزند، سواد رسانه ای و فضای مجازی، همکاری با مراکز و نهادهای نظامی و انتظامی از دیگر فعالیت های مدرسه است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اکثر سرگروه های شجره طیبه صالحین مساجد از مدرسه سفیران هستند، گفت: به دستور آیت الله موسوی جزایری دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی حضرت ولی عصر(عج) در مسیر گلستان راه اندازی شد و با گذر بیش از ۲ سال، بیش از ۵ هزار از سوی کارشناسان پاسخ داده شده است./۹۴۵۶/پ203/ب1

ارسال نظرات