۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۵۸۵۵۹۴
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان:

مناطق محروم نیازمند حضور جهادی طلاب است

سردار شاهوارپور گفت: مناطق محرومی در استان خوزستان داریم که نیازمند حضور جهادی و انقلابی طلاب است.
اردوی جهادی تبلیغی طلاب مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان در روستاهای محروم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، شامگاه گذشته در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز، با بیان اینکه سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی گوش به فرمان رهبری است، عنوان داشت: سپاه در حوزه های مختلف به ویژه مباحث فرهنگی و زیرساخت های فرهنگی مشارکت جدی دارد و در استان با توجه به عقب ماندگی های موجود و اهتمام نماینده ولی فقیه در خوزستان در توجه به زیرساخت های فرهنگی به ویژه حوزه و مساجد تدابیر خوبی انجام و گام های بلندی برداشته شد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: با پشتیبانی های صورت گرفته از سوی مرکز به نوبه خود توانستیم به همت بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی حداقل ۶۵ مسجد بسازیم ضمن اینکه ۱۸۶ مسجد مرمت و تعمیر و ۲۷ حوزه علمیه، مرمت و ساخته شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مجموع اعتبارات خرج شده در زیرساخت های فرهنگی ۳۳ میلیارد تومان است، ادامه داد: ان شاءالله کمک به توسعه زیرساخت های فرهنگی ادامه می یابد اما در بخش نرم افزاری که مهمترین موضوع کار ما است در مساجد شاهد همکاری میان طلاب و پایگاه بسیج هستیم.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه بسیاری از طلاب مسؤولان پایگاه های بسیج در مساجد هستند، خاطرنشان کرد: مناطق محرومی در استان داریم که نیازمند حضور جهادی و انقلابی طلاب است؛ از این رو طلاب به مقابله با محرومیت های فرهنگی در چنین مناطقی بپردازند.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی درصدد ایجاد تشکیک در باورهای مردم است، گفت: طلاب همچون نگاهی که رزمندگان در جبهه ها نسبت به دشمن داشتند امروزه هم در برابر جبهه وسیع فرهنگی چنین دیدی داشته باشند و بدانند که دشمن در این حوزه هم شکست خورده است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان اظهار داشت: حضور پرشور طلاب در مناطق محروم و مدارس و خیل عظیم مشتاقان برای دسترسی به محتوای غنی معارف شیعه نشان از شکست دشمنان در میدان نبردی که خودشان طراحی کردند، دارد./۹۴۵۶/پ203/ب1

ارسال نظرات