۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۸۵۶۶۹
آیت الله طه محمدی تاکید کرد؛

لزوم توجه به اشتغال جوانان در استان همدان

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید وضعیت تولید در استان به حدی برسد که هرکسی نان آور خانواده خود باشد و به نهادهایی همچون کمیته امداد کمتر مراجعه داشته باشند.
آیت الله طه محمدی

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در مراسم تقدیر از استاندار سابق همدان اظهار داشت: بنده لازم می دانم از زبان خود و همه جمعیت استان دارالمومین همدان از زحمات شبانه روزی خدمتگزار مردم همدان تشکر کنم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت مدیران و اینکه نباید خوش استقبال و بد بدرقه باشیم خاطر نشان کرد: باید قدر کسی که واقعا در انجام وظایف خود کوتاهی نمی کند را دانست و اگر مدیری هم کار انجام نداد نباید او را هل داد تا بیفتد چرا که خداوند کیفر هر عملی را در همین جهان خواهد داد.

امام جمعه همدان گفت: نباید افراد را تخریب کرد بنده نیز هیچگاه چنین روحیه‌ای نداشته و ندارم به طوری که در طول سال های فعالیتم در عزل و نصب یک بخشدار هم دخالت نکرده ام.

وی ادامه داد: اگر مسؤولی در انجام وظایف خود کاهل بود همیشه مستقیم و در خفا به او آن مشکل را تذکر داده ام اما در نهایت حمایت از او را فراموش نکردم.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: اما اگر مدیری نتوانست یا به نوعی نخواست به وظایف خودش عمل کند خدا این اجازه را نداده است که او را هل دهیم تا بیفتد بلکه پروردگار خودش اینکار را انجام می دهد.

وی با اشاره به حضور خود در همدان در سال 83 یادآور شد: آن زمان آقای نیکبخت معاون آقای زبردست استاندار وقت همدان بود و ایشان برای خیر‌مقدم به من آمدند نحوه برخورد ایشان به نوعی بود که ثابت شد تابع افکار شیطانی نیستند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان اظهار داشت: با تدبیری که در استان شده است استان همدان استان آرام و بدون حاشیه‌ای است و در استان خبر نگران‌کننده‌ای نداریم در حالی که در استان‌های دیگر این طور نیست.

وی افزود: آقای نیکبخت با دلش کار می‌کند و اثر این تقدیر و قدر‌دانی در او تاثیر مثبتی خواهد داشت تا با دلگرمی در نقطه‌ دیگری از کشور خدمت کند.

امام جمعه همدان خطاب به استاندار جدید همدان خاطر نشان کرد: باید وضعیت تولید در استان به حدی برسد که هرکسی نان آور خانواده خود باشد و به نهادهایی همچون کمیته امداد کمتر مراجعه داشته باشند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات