۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۸۵۶۹۸
آیت الله موسوی اصفهانی:

لازمه دفاع از آرمان های انقلاب بصیرت افزایی است

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: انحراف سیاسی و اقتصادی در سایه انحراف فکری است و اگر بصیرت از مردم گرفته شود همه نقشه های دشمن قابل پیاده شدن است.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در نشست بصیرت افزایی فرماندهان نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به لزوم افزایش بصیرت در جامعه خاطر نشان کرد: یکی از مسائل بسیار مهم در جامعه اسلامی بصیرت افزایی در بین مومنان است.

وی ادامه داد: ما در زمانی زندگی می کنیم که برای ایجاد انحراف فکری همه مستکبران عالم در حال برنامه ریزی هستند و چهل سال است که در صدد ایجاد این انحراف فکری در بین امت ما هستند.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: انحراف سیاسی و اقتصادی در سایه انحراف فکری است و اگر بصیرت از مردم گرفته شود همه نقشه های دشمن قابل پیاده شدن است.

وی یادآور شد: اگر بصیرت لازم، برای مردم پیاده شود، تا پای جان برای دفاع از آرمان ها و اصول خودشان استقامت می کنند و با توجه به این موضوعات به اهمیت مساله بصیرت افزایی در جامعه پی خواهیم برد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با ابراز تاسف بابت افول بصیرت برخی از اشخاص اظهار داشت: در طول چهل سال پس از انقلاب اسلامی بسیاری از افراد با وجود آن که در جبهه خودی بودند آهسته آهسته بصیرت خودشان را از دست دادند و به سمت دشمن رفتند.

وی با اشاره به رفراندوم 12 فروردین ماه 58 تاکید کرد: مردم با جان و خون خودشان ایستادند و ثابت کردند که طاغوت را نمی خواهند و طاغوت هم با چشم گریان از کشور مجبور به فرار شد.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: امام خمینی(ره) به جهت پایه ریزی چارچوب قانونی در کشور بسیار هوشمندانه این رفراندوم را برگزار کردند چرا که اگر این کار را انجام نداده بودند امروز جمهوری اسلامی شاهد این همه پیشرفت نبود.

وی تصریح کرد: اما متاسفانه باز هم امروز پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی عده ای در امتحان بصیرت نمره قبولی نگرفتند و نتواستند صادقانه ایستادگی کنند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات