۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۸۵۷۶۰
به همت بسیج استان لرستان صورت گرفت؛

اجرای ۳۸۰ پروژه محرومیت زدایی و اهدای ۱۱۰ جهیزیه

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به اجرای ۳۸۰ پروژه محرومیت زدایی و اهدای ۱۱۰ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم در لرستان از سوی بسیج اشاره کرد و گفت: پروژه ها شامل مسجد، دسترسی روستا به جاده، خانه عالم، مراکز درمانی و آموزشی بود.
پازدار/لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علی حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، صبح امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با گرامی داشت هفته بسیج گفت: این هفته با هدف تجلیل از  رشادت های بسیجیان و معرفی این سازمان به عنوان مؤثرترین عامل در برقراری امنیت و اقتدار نظام برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت بسیج در عرصه های مختلف افزود: هر چه به سمت جلو حرکت می کنیم، وظایف و برنامه های این نهاد مردمی بیشتر می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به فعالیت مؤثر بسیج در عرصه فرهنگ، اقتصاد، مناطق محروم و خدمات رسانی در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: بسیج نیروی مؤثر در نظام مقدس اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرمان تشکیل بسیج از سوی امام خمینی(ره) صادر و رهبر معظم انقلاب نیز بسیج را محبت الهی می دانند، تأکید کرد: فرهنگ بسیج باید در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان نهادینه شود.

پازدار با اشاره به اقدامات بسیج لرستان یادآور شد: از سوی بسیج استان آبادانی 12 روستای زلزله زده استان کرمانشاه صورت گرفت و لرستان نخستین استانی بود که تعهدات خود در بازسازی مناطق زلزله زده را آماده و تحویل مردم این مناطق داده است.

وی به اجرای 380 پروژه محرومیت زدایی در استان لرستان از سوی بسیج اشاره کرد و گفت: این پروژه ها شامل مسجد، دسترسی روستا به جاده، خانه عالم، مراکز درمانی و آموزشی بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اهدای 110 جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم از سوی بسیج استان خبر داد و افزود: هر جهیزیه میانگین شامل 15 قلم اجناس مورد نیاز زندگی جوانان است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات