۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۵۸۵۷۹۲
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی:

تقویت وحدت اسلامی به نابودی رژیم صهیونیستی می انجامد

نماینده خبرگان با تأکید بر تقویت عملی وحدت در امت اسلام گفت: اگر وحدت میان مسلمانان تقویت شود وعده ای که رهبر معظم انقلاب در رابطه با زوال رژیم غاصب صهیونیستی فرموده اند محقق خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامیداشت هفته وحدت گفت: پیام اتحاد و انسجام عالم هستی برای انسان ها این است که وحدت خود را حفظ کنند و در مقابل عوامل مختلف مقاوم بمانند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به این که سفارش به وحدت در تشریعات نیز بسیار به چشم می خورد، ابراز داشت: خداوند در تشریعات قرآنی همواره به وحدت و «اعتصام بحبل الله» دعوت می کند، همچنین در روایات نیز بر وحدت، یکپارچگی و اتحاد تأکیدات ویژه ای صورت گرفته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی از ابتدا به تبعیت از مبانی دین بر ایجاد و پایبندی به وحدت اسلامی تأکید کرده است، اظهار داشت: رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی این است که آحاد ملت به هم پیوسته و برای غلبه بر دشمن با یکدیگر متحد شدند.

وی هفته وحدت را نمادی برای وحدت اسلامی دانست و بیان کرد: ما نه تنها در این هفته، بلکه در طول سال موظف هستیم تا با همه فرق اسلامی متحد باشیم، اما این هفته به عنوان نماد وحدت بهانه ای را برای توجه بیشتر به وحدت فراهم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی به تبعیت از آفرینش هستی و تشریعات اسلام، وحدت را سرلوحه عمل خود قرار داده است، زیرا وحدت، پیروزی را برای امت اسلامی به ارمغان می آورد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری مهم ترین عامل موفقیت فلسطینی ها در برابر رژیم صهیونیستی در هفته گذشته را وحدت خواند و تأکید کرد: فلسطینی ها در طول سالیان دراز به علت وجود اختلاف میان احزاب و گروه ها نتوانستند رژیم غاصب را به حتی برای یک بار شکست دهند، اما هفته گذشته بخاطر این که اختلافات میان گروه های فلسطینی مقداری کم شد، مشاهده کردیم که توانستند آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب را شکست داده و آن ها را مجبور به اعلام آتش بس کنند؛ وحدت نسبی گروه های فلسطینی لرزه بر جان ارکان و کابینه رژیم صهیونیستی انداخت.

وی در پایان بر لزوم تقویت وحدت اسلامی تأکید و بیان کرد: اگر وحدت میان مسلمانان تقویت شود وعده ای که رهبر معظم انقلاب در رابطه با زوال رژیم غاصب صهیونیستی فرموده اند محقق خواهد شد./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات