۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۸۵۸۸۲
امام جمعه درمیان:

اشاعه وحدت در جهان اسلام از برکات انقلاب اسلامی است

امام جمعه اهل سنت درمیان یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران را اشاعه وحدت به جوامع بین‌المللی دانست و گفت: امروز انقلاب اسلامی موفق شده الگویی در جوامع اسلامی باشد و وحدت را گسترش داده است.
خزاعی

حجت الاسلام مصیب خزاعی، امام جمعه درمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: هر ساله از 12 ربیع‌الاول تا 17 ربیع‌الاول به عنوان هفته وحدت نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مسلمانان هستند، گفت: انقلاب اسلامی تاکنون به مسأله وحدت و انسجام در میان مسلمانان اهمیت ویژه‌ای داده است.

امام جمعه درمیان با بیان اینکه امروز با بصیرت‌افزایی و تکیه بر موازین قرآنی می‌توان نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد، افزود: دشمنان در منطقه به نام اسلام انواع جنایت‌ها را انجام می‌دهند و برادران مسلمان را می‌کشند.

حجت الاسلام خزاعی، یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران را اشاعه وحدت به جوامع بین‌المللی دانست و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی موفق شده الگویی در جوامع اسلامی باشد و وحدت را گسترش داده است.

وی ادامه داد: همایش‌های مشترک اهل سنت و تشیع در ایجاد وحدت و اشتراک دیدگاه‌ها در میان مسلمانان نقش بسزایی دارد و مقام معظم رهبری نیز همواره بر حفظ وحدت در میان مسلمانان تاکید داشتند.

امام جمعه درمیان خاطرنشان کرد: دشمنان با اختلاف‌افکنی و تفرقه‌اندازی در میان مسلمانان می‌خواهند به جوامع اسلامی ضربه بزنند از این رو باید هوشیار بود و جلوی نقشه‌های شوم دشمنان را بگیریم./9314/ت302/ب1

ارسال نظرات