۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۸۵۸۸۳
سردار غیب پرور:

سازمان بسیج آماده همکاری با دولت برای حل مشکلات است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان بسیج آمادگی همکاری با دولت برای حل مشکلات کنونی کشور را دارد و بارها این آمادگی را به دولت محترم اعلام کرده است.
غیب پرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در مراسم تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام راحل که به مناسبت نخستین روز هفته بسیج در حرم مطهر آن پیر فرزانه برگزار شد، گفت: بعد از واقعه عظیم انقلاب اسلامی بسیج هدیه الهی بود که خداوند به ملت ایران و آزادگان جهان عطا کرد.

وی افزود: بسیج تحفه‌ای گرانسنگ است که به برکت انقلاب اسلامی تا به امروز استمرار داشته و بدون هیچ چشم داشتی تمام قد در عصه جهاد و مقاومت ایستاده است.

سردار غیب پرور مقاومت و ایستادگی را از شاخصه‌های مهم بسیجیان دانست و ابراز کرد: ایستادگی و مقاومت رمز بقا و استمرار انقلاب اسلامی در طول این 40 سال بوده است؛ عزت و استقلال امروز کشور نتیجه ایستادگی و مقاومت است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت‌ها امروز می‌دانند تنها شرط سربلندی مقاومت کردن در پای دین است، اظهار داشت: 40 سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران نسخه ممتازی برای کشورهای منطقه و ملت‌های آزاده است؛ بنابراین رمز استمرار انقلاب اسلامی ایستادگی و تبعیت از ولایت فقیه است.

وی هدف دشمن از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را ضربه زدن به اندیشه مقاومت دانست و گفت: مقاومت بدون مردانگی و غیرت امری بی معنا است.

غیب پرور شرایط کنونی کشور را بسیار سخت و دشوار دانست و عنوان کرد: امروز مردم از فشارهای اقتصادی رنج می‌برند اما مطمئن باشند که این دوران نیز تمام می‌شود و این بحران به اتمام می‌رسد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: فشارهای اقتصادی دشمن حربه‌ای نیست که با آن انقلاب اسلامی مضمحل و نابود شود چرا که آمریکای جنایت‌کار طبق فرمایش رهبری در آستانه فروپاشی است و این واقعه امروز آغاز شده است.

وی اضافه کرد: امروز آمریکایی‌ها نمی‌توانند مسائل داخلی خودشان را کنترل کنند و حتی در آتش سوزی کالیفرنیا به داد مردم خودشان برسند در حالی که در ایران می‌بینیم در حوادث طبیعی مردم خودشان به سوی کمک به هموطنان‌شان می‌شتابند و دولت را در این امر یاری می‌کنند.

غیب پرور با خطاب قرار دادن حکام آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی، تاکید کرد: آمریکایی‌ها بدانند این ملت ایران نیستند که صحنه انقلاب اسلامی را خالی می‌کنند بلکه این شما و رژیم غاصب صهیونیستی هستید که باید میدان را خالی کنید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین رژیم غاصب صهیونیستی را از اساس جعلی و فاقد دولت و سرزمین دانست و گفت: امیدوار هستیم که روزی نام اسرائیل از صفحه روزگار حذف شود.

وی جوانان را براساس فرمایش رهبری ضامن آینده کشور خواند و ابراز کرد: پرونده انقلاب پر است از نام جوانان انقلابی که با جان و دل از ارزش‌ها انقلاب صیانت کردند و در پیشبرد اهداف آن کوشیدند. امروز نیز شناخت و بصیرت جوانان در دشمن شناسی قابل تحسین است.

غیب پرور جوانان را بزرگ‌ترین سرمایه کشور دانست و گفت: رمز پیشرفت و توسعه کشور در گرو باور کردن جوانان است در این 4 دهه جوانان ثابت کردند که می‌توانند در همه عرصه‌ها موفق عمل کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه سازمان بسیج آمادگی همکاری با دولت برای حل مشکلات کنونی کشور را دارد و بارها این آمادگی را به دولت محترم اعلام کرده است، افزود: البته در برخی بخش‌ها این همکاری‌ها آغاز شده اما کافی نیست و باید زمینه‌های لازم برای همکاری بیشتر فراهم شود./813/پ202/ب1

ارسال نظرات