۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۸۶۰۲۳
سردار کشکولی:

چهلمین سال انقلاب شروع شمارش معکوس پایان تمدن ضد بشری آمریکا است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان(ع) با اشاره به توطئه های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی در چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: خلاف توطئه های آمریکا و استکبار چهلمین سال انقلاب را شروع شمارش معکوس پایان تمدن ضد بشری آمریکا تبدیل خواهیم کرد.
فرمانده سپاه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان(ع)، ظهر امروز در دیدار بسیجیان با نماینده ولی ‌فقیه در لرستان به مناسبت هفته بسیج با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چهلمین سال انقلاب را به سال شروع شمارش معکوس پایان تمدن ضد بشری آمریکا تبدیل خواهیم کرد.

وی با اشاره توطئه های استکبار و آمریکا علیه انقلاب اسلامی افزود: استکبار جهانی با توسل به آل سعود و حمایت از این رژیم چهره واقعی آن‌ها را به جهان نشان داد.

کشکولی اقدامات آمریکا و استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی را از سر ضعف خواند و عنوان کرد: از دیگر اقدامات دشمن این بود که دلار را به‌عنوان یک سلاح علیه ملت‌ها استفاده می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این اقدام آمریکا موجب شد تا دلار از مبادلات کنار گذاشته شود خاطرنشان کرد: استفاده از جنگ رسانه‌ای و هجمه رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی از دیگر اقدامات آمریکا است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان(ع) با بیان اینکه هدف دشمن از طرح دسیسه های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی این بود که انقلاب اسلامی را در 40 سالگی آن به پایان برسانند، عنوان داشت: این خیال خام آنان است.

سردار کشکولی بیان کرد: خلاف دسیسه های استکبار و آمریکای جنایتکار انقلاب اسلامی با تبعیت از ولایت و رهبری در همه صحنه ها پیروز میدان است./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات