۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۸۶۰۳۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حفظ انقلاب در برابر خطرات از دستاوردهای بسیج است

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش بسیج در طول عمر انقلاب اشاره کرد و گفت: در این سال ها بسیج با تبدیل تهدیدها به فرصت ها در عرصه های مختلف نقش آفرین بوده و برکات فراوانی به همراه داشته است و حفظ انقلاب در برابر خطرات مهم دستاورد بسیج است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار با بسیجیان استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با گرامی داشت هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج از الهامات و الطاف الهی بوده است.

وی با بیان اینکه الطاف الهی برای ایران اسلامی بود و ریشه الهی دارد، افزود: در طول این 40 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی شاهد آثار و برکات بسیج هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان بسیج را سرمایه ای بزرگ برای کشور خواند و عنوان کرد: اخلاص، ایثار، ولایت مداری، در راه خدا قدم برداشتن و از خود گذشتی از جمله ویژگی‌های بارز بسیج است.

وی به آثار و برکات بسیج در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: بسیج همواره در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس دارای کارنامه درخشانی بوده و امروز نیزدر عرصه های مختلف نقش آرین است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تقویت معنویت بین جوانان، حفظ ارزش‌های انقلابی در جامعه و خدمت رسانی به محرومین را از دستاوردها و برکات بسیج عنوان کرد.

روحیه ایثار و ازخودگذشتگی رمز موفقیت بسیجیان است

وی در ادامه به روحیه ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیان اشاره و خاطرنشان کرد: بسیجیان در سایه این روحیه خدمات ارزشمندی در جامعه داشته اند و خدمات بسیج برای همه مردم دوست‌ داشتنی، دل ‌پسند و دل ‌نشین است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بسیج را یار و یاور دولت‌ها در خدمت‌رسانی به مردم خواند و یاداور شد: بسیج در سال های طول عمر انقلاب همواره به عنوان سپری عمل کرده و هر زمان خطری انقلاب را تهدید کرده، حضور بسیج خنثی کننده این خطرات بوده است.

مشکلات اقتصادی با تکیه بر روحیه بسیجی برطرف می شود

امام جمعه خرم آباد به نقش بسیج در عمران و آبادانی، کارآفرینی و مسائل امنیتی اشاره کرد و گفت: بسیج با ورود به هر عرصه ای موفق عمل کرده است و امروز نیز در عرصه های اقتصادی می تواند نقش آفرین باشد.

وی بسیج را الگوی مقاومت و بصیرت برای حزب‌الله لبنان، حسد الشعبی عراق و مقاومت فلسطین خواند و گفت: استقامت، شجاعت، سازش‌ ناپذیری و خدمات بسیج فراموش نشدنی و ماندگار است و باید روحیه بسیجی را ترویج بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به نقش بسیج در تبدیل تهدیدها به فرصت اشاره کرد و اظهار داشت: اگر بسیج نباشد، برخی افراد نالایق و بی ‌بصیرت که مسؤولیت گرفته‌اند بر ملت می‌تازند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات