۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۸۶۰۴۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفکر بسیجی در دنیا گسترش یافته است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه بسیج یک تفکر و فرهنگ است که در دنیا گسترش پیدا کرده است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) و بسیجیان استان اظهار داشت: بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه بسیج یک تفکر و فرهنگ است که در دنیا گسترش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج در جامعه برگرفته از متون دینی است، گفت: انسان موجودی است که در صحنه‌های آزمایش حق و باطل رشد می‌کند و در رفاه و امکانات زندگی کردن یک هدف و ارزش نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید رفاه و آسایش را برای دیگران فراهم کرد اما باید بدانیم رفاه یک هدف نیست، افزود: تفکر رفاه می‌تواند انسان را متوقف و زمین‌گیر ‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه در دین شناسی و انسان شناسی پیروزی امروز به فرهنگ بسیجی تعبیر می‌شود، اظهار کرد: اوج نشاط تفکر بسیجی در صحنه‌های آزمایش سخت است و با آزمایشات سخت می‌توان به تکامل و رشد دست یافت.

وی فرهنگ پیروزی را همان فرهنگ بسیج و فرهنگ بسیج را فرهنگ پیروزی دانست و ادامه داد: اسلام، انقلاب و تفکر بسیجی تنها برای ملت ما نیست بلکه یکی از نیازهای جوامع بشری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز تفکر بسیجی خود را در منطقه نشان داده و یکی از راه‌های پیروزی در مقابل باطل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: تفکر بسیجی می‌تواند تمام وحشی‌گری‌های مدرن جامعه امروزی را کنار بزند و نجات نوع بشر با توسعه تفکر بسیج رقم می‌خورد./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات