۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۸۶۰۴۴
امام جمعه بروجرد:

فرهنگ بسیجی راه حل مشکلات کشور و مقابله با دشمنان است

امام جمعه بروجرد بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی به ویژه بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: فرهنگ بسیجی راه حل مشکلات کشور و مقابله با دشمنان است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با فرماندهان، کارکنان و بسیجان این شهرستان گفت: بسیج یک تشکیلات نیست بلکه یک فرهنگ است.

وی با بیان اینکه بسیجی کسی است که به فرهنگ جهادی و جهاد با نفس معتقد است، افزود: فرهنگ جهادی بر کار بسیجی حاکم است و این فرهنگ از تجمل گرایی به دور است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه فرهنگ بسیجی فرهنگ شهرت گریزی همراه با بصیرت افزایی نسبت به مسائل روز بوده و موجب اطاعت پذیری از ولی امر می شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی تواضع در برابر مردم و قدرت نمایی در برابر دشمنان است.

وی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ بسیجی راه حل مشکلات کشور است، عنوان داشت: با تکیه بر روحیه و فرهنگ بسیجی می توان در هر زمینه ای موفق عمل کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال رجز خوانی برای ملت ایران است و در عمل در کارهای خود ذلیل مانده است، افزود: روحیه ایثار و از خودگذشتگی بسیج راه مقابله با دشمنان بوده و است.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: امروز دشمن از سر ضعف با کشتار مردم بی گناه یمن در پی رسیدن به خواسته های خود است، روحیه مقاومت همواره موجب شکست آنان است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات