۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۸۶۰۷۱
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

آماده حضور و جانفشانی در یمن هستیم

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه دشمن به مردم یمن از لحاظ محاصره های اقتصادی و نظامی فشار آورده و نسل کشی به راه انداخته است، گفت: امروز حاضریم با همه وجود تحت فرمان مقام معظم رهبری برای دفاع از مردم یمن مجاهدت کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، پیش از ظهر امروز، در تجمع طلاب و اساتید حوزه های علمیه اهواز در مسجد اعظم، با بیان اینکه هر کس به امور مسلمانان نپردازد، از خود مسلمانان نیست، اظهار داشت: طلاب خوزستان وظیفه خود دانستند تا در این برهه زمانی که دشمن به مردم یمن از لحاظ محاصره های اقتصادی و نظامی فشار آورده و نسل کشی به راه انداخته است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه طلاب و روحانیان اهواز چندین بار در حمایت از مردم یمن و محکومیت جنایت های صهیونیست ها تجمعاتی برگزار کرده بودند، افزود: امروز آمدیم تا به رهبرانقلاب عرض کنیم که آماده هستیم در صورت دستور معظم له در یمن حضور پیدا کنیم همانطور که پیش از آن طلاب در سوریه و عراق حضور و جانفشانی و سهدایی تقدیم کردند.

این مقام مسؤول بیان داشت: امروز حاضریم با همه وجود تحت فرمان مقام معظم رهبری برای دفاع از مردم یمن در یمن حاضر باشیم و شهدایی تقدیم کنیم.

حجت الاسلام بهرام پور گفت: به فضل الهی امروزه انقلاب مردم یمن سریعتر در حال شکل گیری بوده و یأس و ناامیدی بر حاکمان و سردمداران آل سعود مستولی می شود./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات