۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۸۶۱۱۲
معاون امور فرهنگی مساجد کشور:

نمایش بلوغ ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در حوزه مدیریت مسجد است

معاون امور فرهنگی مساجد کشور گفت: نمایشگاه تخصصی مدیریت مسجد بلوغ ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در حوزه مدیریت مسجد را به نمایش گذاشت.
حجت الاسلام صداقت مرکز رسیدگی به امور مساجد

حجت الاسلام صداقت سرپرست معاونت امور فرهنگی مساجد کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره نمایشگاه تخصصی مدیریت مسجد گفت: نمایشگاه تخصصی مدیریت مسجد با این رویکرد که باید نگاهی نو به مسجد کرد؛ مدیریت مسجد یک تخصص است، برپا شد.

وی افزود: نمایشگاه مدیریت مسجد یک تخصص است حاصل 7 سال زحمت همکاران در حوزه پژوهشگاه و تولید اسناد راهبردی و کاربردی برای مدیریت مسجد بود که در این نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت.

حجت الاسلام صداقت در ادامه بیان داشت: الحمدالله نمایشگاه توانست در 40 سالگی انقلاب اسلامی بلوغ انقلاب در حوزه مدیریت مسجد را به نمایش بگذارد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی مساجد کشور اظهار داشت: این افتخار سازمان است که توانست در این نمایشگاه اسناد راهبردی و کاربردی منابع اصلی و ترویجی در مباحث مدیریت مسجد را تولید و در معرض نمایش قرار دهد.

وی افزود: در این نمایشگاه از حوزه‌های مختلف در توانمند سازی ائمه جماعات و کارگزاران مسجد تا مدیریت مسجد از حیث مسائلی مانند مهندسی، حقوقی، فرهنگی و اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

حجت الاسلام صداقت درباره تخصصی بودن این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: کسانی که دست اندرکار این حوزه هستند و یا نخبگانی که اهل پژوهش بودند و یا افرادی که در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند از این نمایشگاه دیدن کردند تا بتوانند این دانش تولید شده را به نقد و بررسی بگذارند./813/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات