۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۸۶۱۹۱
آیت‌الله اراکی:

شکست عربستان و حامیانش در جنگ یمن قطعی است

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شکست عربستان و حامیانش را در جنگ یمن قطعی دانست و گفت: مقاومت مردم یمن در برابر مستکبران و ظالمان نصرت الهی است.
آیت الله اراکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، امروز در همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن که به مناسبت هفته بسیج در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: نبرد حق و باطل از قوانین تحولات اجتماعی است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است.

وی افزود: براساس آیات الهی عاقبت باطل سرنگونی و سرانجام جبهه حق پیروزی است و زمانی که باطل با هم جمع شوند بیانگر فرارسیدن زمان نابودی باطل است.

آیت‌الله اراکی ادامه داد: امروز این مثلث شوم به صراحت یکی شدن خود را بیان می‌کنند و این یکی شدن قبل از آن که به جوامع اسلامی زیان داشته باشد بیانگر آغاز نابودی خودشان است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دلیل حمایت آمریکا از عربستان را بقای رژیم منحوس صهیونیستی دانست و ابراز کرد: حمایت آمریکا از عربستان برای آن است که منافع اسرائیل حفظ شود و این خود بیانگر رو به افول بودن آمریکا و نابودی اسرائیل است.

وی ادامه داد: عربستان نیز با حمایت آمریکا حیات دارد در غیر این صورت بر اساس گفته آقای ترامپ اگر آمریکا از آل سعود حمایت نکند ظرف دو هفته این حکومت سقوط خواهد کرد.

آیت‌الله اراکی با تاکید بر اینکه در حال حاضر جبهه استکبار به نقطه پایانی خود رسیده است، عنوان کرد: نابودی مستکبران وعده الهی است چرا که خداوند پیروزی را از آن جبهه حق قرار داده است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه رژیم آل سعود تنها ادعای اسلامی بودن را دارد، گفت: این دولت خبیث امروز عکس فرامین و دستورات پیامبراسلام عمل می‌کند چرا که پیامبراکرم(ص) بارها مسلمانان را به حمایت از مظلومان دستور دادند، آیا عربستان امروز چنین می‌کند؟ در حالی که آمریکا را ولی خود دانسته و آن را به صورت علنی اعلام می‌کند.

وی دو کشور یمن و فلسطین را مایه عزت جهان عرب و اسلام دانست و عنوان کرد: حق هرگز شکست نمی‌خورد و به طور قطع پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود و شکست جبهه باطل قطعی است.

آیت‌الله اراکی سازمان بسیج را مایه آبروی اسلام و وجدان‌های با شرافت دانست و گفت: بسیج مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران است بسیجیان پیوسته در مسیر مقاومت و جهاد پیشتاز بودند.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مقاومت مردم یمن در برابر مستکبران و ظالمان را نصرت الهی بیان کرد و اظهار داشت: اگر نصرت الهی نبود مردم یمن نمی‌توانستند مقاومت کنند بنابراین برای پیروزی نهایی صبر و شکیبایی لازم است تا قانون الهی محقق شود./813/پ202/ب1

ارسال نظرات