۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۸۶۲۶۷
استاد سطح عالی حوزه علمیه:

آیت الله موسوی همدانی فردی خدوم و دلسوز بود

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: آیت الله موسوی همدانی یکی از چهره هایی بود که به عنوان فردی انقلابی، خدوم و دلسوز همیشه در حال خدمت رسانی به مردم بود.
سالگرد آیت الله موسوی همدانی سالگرد آیت الله موسوی همدانی سالگرد آیت الله موسوی همدانی سالگرد آیت الله موسوی همدانی سالگرد آیت الله موسوی همدانی سالگرد آیت الله موسوی همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن سعیدی گلپایگانی از اساتید سطح عالی حوزه شب گذشته در مراسم یازدهمین سالگرد آیت الله موسوی همدانی که در دفتر نماینده ولی فقیه در همدان برگزار شد با تاکید بر اینکه عالم فانی است یادآور شد: ما همیشگی نیستیم و نمی مانیم، این یک هشدار است که باید آن را نعمت دانست.

وی افزود: همان طور که علائم راهنمائی در مسیر و جاده بسیار منطقی است و راننده را از اتفاقات روبرو آگاه می سازد ما نیز با دیدن این مرگ و میرها باید هوشیار باشیم و به فکر مسیر جلوی خود باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: نباید کسی که خبر مرگ می دهد را نکوهش کرد چرا که این یک هشدار به جا است از این رو همه معصومین (ع) همیشه مومنان را به هوشیاری و رسیدگی به اعمالشان توصیه می کردند.

وی قدرت اصلی را مختص خداوند عنوان کرد و گفت: تمام قدرتمندان عالم با وجود یارانشان قدرت پیدا می کنند، ترامپ و آل سعود کسانی نیستند که به تنهایی قدرت داشته باشند بلکه همه این ها با انصارشان قدرت دارند اما پرودگار عالم قدرتمندانه بعد از مرگ همه اهل زمین می فرماید کجا رفتند آن دیکتاتور هایی که ادعای قدرت داشتند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خاطر نشان کرد: پیامبر (ص) می فرماید علما وجه رَب هایی هستند که اگر همه بمیرند آنها و دانشمندان باقی خواهند ماند البته جسمشان در میان مردم نیست اما یاد و خدماتشان باقی خواهند ماند.

وی ادامه داد: آیت الله موسوی همدانی یکی از همین چهره هایی بود که به عنوان فردی انقلابی، خدوم و دلسوز همیشه در حال خدمت رسانی به مردم بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی یادآور شد: سال ها منبرهای مهم شهر را ایشان از بنده دعوت می کرد و از نزدیک با ایشان آشنایی داشتم زمانی که ایشان به همدان آمدند بنده شاهد بودم که یا در حوزه علمیه مشغول تدریس بودند و یا در امامت جمعه و هر سه وقت اقامه نماز جماعت در کنار مردم نماز را برپا می کردند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات