۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۸۶۲۸۳
با حضور ۴۰ استاد حوزه علمیه خوزستان؛

دوره تربیت استاد کتب بینش مطهر برگزار شد

مسؤول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان از برگزاری دوره تربیت استاد کتب بینش مطهر در ۲۴ آبان ماه خبر داد.
بینش مطهر

حجت ‌الاسلام سیاحی، مسؤول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره تربیت استاد کتب بینش مطهر در ۲۴ آبان ماه خبر داد و گفت: در این دوره ۴۰ استاد از سراسر حوزه های استان و با تدریس سه کتاب مشخص به وسیله حجت الاسلام موسوی از اساتید حوزه علمیه تهران حضور پیدا کردند.

مسؤول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان با مثبت ارزیابی کردن دوره خاطرنشان کرد: اساتید ضمن مطالعه کتب با شیوه های تدریس، قله های بحث و ربط مطالب به یکدیگر آشنا شدند و این روش را ان شاءالله برای اجرا در سطح حوزه ها و دانشگاه های استان پیش خواهند گرفت.

حجت الاسلام سیاحی بیان داشت: هر دو ماه یک بار دوره تربیت استاد کتب بینش مطهر با محوریت ۳ کتاب شهید مطهری برای اساتید برگزار می شود و در کل ده دوره را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دوره ای که امسال در مدارس علمیه استان برگزار می شود با موضوع بندی جدید از کتب شهید مطهری همراه خواهد بود و دوره های برگزار شده مورد استقبال طلاب و حوزه های استان قرار گرفته است.

مسؤول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان گفت: امسال بیش از ۳۰۰ طلبه از ۱۴ حوزه در دوره بینش مطهر شرکت کردند./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات