۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۸۶۲۸۵
امام جمعه همدان:

اسلام دین دوستی و برادری است

آیت الله طه محمدی گفت: ما وظیفه داریم به جهانیان اعلام کنیم که اسلام دین دوستی و برادری است و بهانه به دست دشمنان قسم خورده خود ندهیم.
نماز جمعه همدان نماز جمعه همدان نماز جمعه همدان نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته همدان ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا خاطر نشان کرد: رعایت تقوا در زندگی که از بینش صحیح فرد نشات گرفته باشد می تواند همه زندگی او را تحت تاثیر قرار دهد و او را به بالاترین درجه سعادت برساند.

وی با اشاره به هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: وظیفه مسلمانان و مخصوصا مبلغان دین اسلام است که تا آن جا که در توانشان است حول این پدیده بزرگ عالم هستی صحبت کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با بیان دشمنی های آل سعود نسبت به پیامبر اسلام و اهل بیت ایشان یادآور شد: آل سعود خبیث حتی منزل پیامبر را به خاطر دشمنی با ایشان و منتسب بودن به پیامبر تخریب کردند و ان شاءالله روزی آن را دوباره خواهیم ساخت.

وی گفت: جمهوری اسلامی با پیروزی انقلاب و به پشتوانه دین اسلام توانست پس از 1400 سال ابر قدرت های شرق و غرب را به چالش بکشد.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: قدرت های شرق که به زباله دان تاریخ پیوستند و امروز شاهد ذلت قدرت های غربی می باشیم و هر روز خبر جدید تری در خصوص افول قدرت آنها می شنویم.

وی ادامه داد: پس از گذشت این مدت هنوز عرضه خاموش کردن آتش در کالیفرنیا را ندارند آن وقت می خواهند برای دنیا کدخدا گری کنند.

امام جمعه همدان با بیان این که از آن جایی که شیطان نمی تواند نسبت به معصومین کاری انجام دهد تمام تلاش خود را برای گمراه کردن امت اسلام قرار داده است اظهار داشت: امت اسلام باید حواس خود را جمع کنند و از کنار بسیاری از جریان ها ساده عبور نکنند.

وی با تاکید بر لزوم وحدت بین مسلمانان گفت: بعضی از فرقه های انحرافی همانند وهابیت و بهاییت جزء اسلام نیستند از این رو طرف ما برادران اهل سنتی است که در کنار یکدیگر امروز در حال زندگی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: چند هزار از فرزندان برادران افغانی امروز در مدرسه های جمهوری اسلامی در کنار بچه های ما در حال علم آموزی هستند.

وی یادآور شد: برادران اهل تسنن کردستان عاشق اهل بیت هستند حتی برخی از موارد زیباتر از ما برای اهل بیت عزاداری می کنند.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: ما وظیفه داریم این موارد را به مردم بگوییم و به جهانیان اعلام کنیم که اسلام دین دوستی و برادری است و بهانه به دست دشمنان قسم خورده خود ندهیم.

وی به جنایت آل سعود در یمن نیز اشاره کرد و گفت: فلسطین مظلوم به جز جمهوری اسلامی حامی دیگری ندارد و جهان دید که به فضل خدا و با کمک جمهوری اسلامی یک شبه در غزه صد ها موشک به سمت اسرائیل شلیک کردند.

امام جمعه همدان ادامه داد: مردم می بینند که اسرائیل و نتانیاهو در حال نابودی هستند و آن قدر ذلیل شده اند که در فاصله یک شب پس از پاسخ حماس دولتش از هم پاشید.

وی این اتفاقات را معجزه جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: عراق و سوریه با دستان پر توان نیروهای این مرز و بوم نجات یافتند و ان شاءالله یمن و بحرین را نیز ما نجات خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان ایران را جزیره ای امن نامید و تصریح کرد: در روز های گذشته در نیجریه صد ها نفر را قتل عام کرده اند و آب و از آب تکان نخورد، از این رو باید خدا را شکر کنیم که در این جزیره امن زندگی می کنیم./979/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات