۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۵۸۶۳۴۵
آیت‌الله اراکی:

مهمترین پیام کنفرانس وحدت اعلان شکست نظام سلطه و افول تمدن وحشی آمریکا است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب اعلان شکست نظام سلطه و افول تمدن وحشی آمریکا را از پیام های کنفرانس وحدت دانست و گفت: آمریکا در برابر جبهه مقاومت شکست خورده است و پیروزی واقعی از آن جبهه مقاومت خواهد بود.
اراکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب امروز در آیین افتتاحیه سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که در سالن کنفرانس اسلامی برگزار شد ضمن تشکر از حضور ریاست جمهوری و چهره‌های تقریبی جهان اسلام در این کنفرانس، گفت: بر خود لازم می‌دانم از رهبر معظم انقلاب تشکر کنم که همواره مجمع تقریب مذاهب و جریان تقریب را مورد عنایت قرار دادند.

وی افزود: یادی هم باید از امام راحل داشته باشیم چرا که ایشان بنیان گذار جریان وحدت در عصر کنونی هستند.

آیت‌الله اراکی با اشاره به پیام های این اجلاس، بیان داشت: این اجتماع بزرگ نخبگان پیامی برای سراسر جهان دارد و آن بحث استقلال و مقاومت جهان اسلام است.  این گردهمایی نشان می‌دهد خروجی جریان تکفیر و داعش مسأله‌ای شکست خورده است چرا که همه جوامع اسلامی یکپارچه در مسیر راه پیامبراسلام گام بر می‌دارند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب  اظهار داشت: دومین پیام این اجلاس به جهانیان آن است که آمریکا در برابر جبهه مقاومت شکست خورده است و پیروزی واقعی از آن جبهه مقاومت خواهد بود.

وی درباره پیام دیگر این کنفرانس، ابراز کرد: پیام جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس به آمریکا و متحدانش آن است که آنان در منطقه شکست خورده و جمهوری اسلامی ایران محور وحدت در جوامع اسلامی محسوب می‌شود.

آیت‌الله اراکی با اشاره به پیام دیگر سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، بیان داشت: دیگر پیام این اجلاسیه اعلان شکست نظام سلطه و افول تمدن وحشی آمریکا و امپریالیسم جهانی است.

یادآورد می‌شود پیام  حضرات مکارم شیرازی و نوری همدانی توسط آیت‌الله اراکی در پایان قرائت شد./813/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات