۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۸۶۳۶۶
سردار کشکولی:

بسیج عامل امنیت نظام اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به ورود بسیج به عرصه های مختلف و موفقیت در هر زمینه ای، گفت: بسیج در هر عرصه ای موفق عمل کرده و همواره در ایجاد امنیت کشور نقش آفرین است.
فرمانده سپاه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، صبح امروز در همایش گردهمایی بسیجیان استان که در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، گفت: بسیج نیرویی مردمی و آماده برای دفاع از کشور در عرصه های مختلف است.

وی با اشاره به نقش بسیج در زمینه های مختلف و موفقیت آن افزود: بسیج نیرویی آماده برای دفاع از کشور در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، امنیتی، نظامی و جهادی است.

کشکولی با اشاره به موفقیت بسیج پس از ورود به هر عرصه ای اظهار داشت: عملکرد موفق بسیج در عرصه های مختلف موجب نسخه ‌برداری ملل مختلف از این سازمان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از ابزارهای اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ای و ایجاد جنگ مذهبی به دنبال سرنگونی نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: در سایه استفاده از ظرفیت بسیج در ملل مختلف توطئه‌های دشمن خنثی شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه روز به روز بر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود، عنوان کرد: همین عامل سبب شده تا دشمن با ایجاد جنگ رسانه‌ای در پی ضعیف شدن نظام باشد.

وی یادآور شد: آمریکا به دنبال استفاده از ظرفیت منافقان و پسر شاه ملعون برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه آمریکا از ابزار دلار علیه ایران استفاده کرد، بیان داشت: این اقدام آمریکا موجب مقابله جهانی با آمریکا شد و این مهم پیروزی بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حضور مردم در صحنه های انقلاب خنثی کننده توطئه های استکبار است

وی به نقش مردم و حضور آنان در صحنه های انقلاب و خنثی کردن توطئه های آمریکا و استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: حضور مردم خنثی کننده توطئه های دشمن بوده و هست و امسال نیز مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نقش بسیج در ایجاد امنیت کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: بسیج در تمامی صحنه‌هایی که حاکمیت با مشکل روبرو می‌شود به صحنه آمده و همواره موفق عمل کرده و در ایجاد امنیت کشور نقش آفرین است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات