۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۸۶۳۸۷

روحانی مستندساز داوطلب حضور در جشنواره عمار

سیدمحمدحسن طاهایی از ارسال مستند کوتاه "به عنوان یک عکس" به نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.
جشنواره فیلم عمار

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماع خبرگزاری رسا، سیدمحمدحسن طاهایی کارگردان و مستندساز که با مستند «به عنوان یک عکس» داوطلب حضور در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شده است در گفتگو با ...... گفت: این مستند 13 دقیقه‌ای داستان پرستاری را به تصویر می‌کشد که موظف است در غیاب پدر و مادر کودکی، از این بچه دو ساله نگهداری کند. اما در صحنه‌های محتلف می‌بینیم که او به دلایل مختلف از کارش غفلت می‌کند.

طاهایی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ما مجموعه‌ای از روحانیون هستیم که دور هم جمع شدیم و تشکلی را با عنوان «گروه رسانه‌ای قرآنی ذکر» ایجاد کرده‌ایم. گروه ما آیات سیاسی و اجتماعی قرآن را از داخل این کتاب آسمانی پیدا کرده و آنها را با تفاسیر خودشان بررسی می‌کند.

وی افزود: ما این آیات را به گروه نویسندگی که داریم منتقل می‌کنیم تا آنها با توجه به این آیات، فیلمنامه‌هایی بنویسند و اینها را به گروه فیلمسازی خودمان می‌دهیم تا بر اساس آنها فیلم تولید کنند. تا امروز 15 فیلمنامه کوتاه تقریبا 10 دقیقه‌ای در مورد آیات مختلف داریم که عموما بدون کلام و کوتاه هستند و هر فردی با هر زبانی متوجه حرف و پیام این فیلم ها می شود.

نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» دی ماه ۹۷ در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۵ آذر ماه فرصت دارند آثار خود در سایت AmmarFilm.ir  ثبت و تا ۱۰ آذر ماه تحویل دبیرخانه این جشنواره دهند./۹۱۸/د۱۰۲/س

ارسال نظرات