۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۸۶۳۹۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

دستاوردها وخدمات انقلاب بدون ملاحظات سیاسی تبیین شود

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی باید بدون هیچ ملاحظه سیاسی و گروهی به جامعه عرضه شود، گفت: این خدماتی که در چهار دهه اخیر صورت گرفته مربوط به کل نظام و مربط به یک جریان خاص سیاسی نیست.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه شورای راهبردی و سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی را از جمله نعمت های الهی برای ملت ایران دانست و گفت: این ملت در سایه انقلاب اسلامی امروز به یکی از قدرت های بزرگ جهانی تبدیل شده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران از سال 57 تا به امروز فشارها، هجمه ها و بحران های بسیاری را پشت سر گذاشته است، افزود: این نظام دینی به تنهایی در برابر همه دشمنی ها و هجمه های بدخواهان انقلاب ایستاده و از آرمان ها و ارزش ها دفاع و حراست کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه اخیر با وجود همه توطئه ها و تحریم های دشمن به پیشرفت های گسترده ای دست یافته است، گفت: امروز انقلاب اسلامی پشتیبان و حامی مظلومان و مستضعفان جهان است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که نظام اسلامی با وجود همه خدمات و اقدامات ارزشمندی که در چهار دهه اخیر ارائه کرده همچنان مظلوم است، خاطرنشان کرد: متأسفانه این خدمات ارزشمند هنوز در جامعه برجسته نشده است که باید در این خصوص تدبیر مناسبی صورت گیرد.

مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با اشاره به این که امروز فضای مجازی سرشار از مطالب غیر ضروری و نامطلوب شده است، بیان داشت: باید از ظرفیت بالای فضای مجازی در جهت تبیین و تشریح خدمات انقلاب بهره گرفته شود.

وی با تأکید بر این که خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی باید بدون هیچ ملاحظه سیاسی و گروهی به جامعه عرضه شود، خاطرنشان کرد: این خدماتی که در چهار دهه اخیر صورت گرفته مربوط به کل نظام و مربط به یک جریان خاص سیاسی نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برای دشمن یک جریان یا گروه سیاسی خاص فرقی نمی کند، بیان داشت: دشمن یا اصل انقلاب و نظام مخالف است و همه توان خود را نیز برای ضربه زدن به این انقلاب در چهار دهه اخیر به کار گرفته است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که برجسته کردن خدمات و دستاوردهای نظام سبب ایجاد امید و نشاط در مردم می شود، تصریح کرد: در شرایطی که دشمن تلاش می کند بذر ناامیدی را در جامعه بکارد بیان این خدمات و دستاوردها بهترین راهکار برای تقویت امید در جامعه است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات