۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۵۸۶۴۲۲
رییس شورای عالی اسلامی الجزایر:

امت اسلامی اجازه جسارت به قدس شریف را نمی دهد

رییس شورای عالی اسلامی الجزایر با بیان اینکه قدس به عنوان عنصر حیاتی جوامع اسلامی شناخته می‌شود، گفت: امت اسلامی اجازه جسارت به قدس شریف را نمی دهد.
قدس شریف مسجدالاقصی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، استاد بوعبدالله غلام الله رییس شورای عالی اسلامی الجزایر، امروز در اجلاس نوبت عصر سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که در سالن کنفرانس اسلامی برگزار شد، با درود به انقلاب و تقدیر از برگزاری کنفرانس وحدت و با با بیان اینکه قدس شهری صلح طلب است، گفت: همه انبیای الهی در قدس نماز اقامه کردند، قدس محل معراج رسول خدا است، همچنین خداوند درباره قداست این شهر بزرگ سخن گفته و همانجا خداوند فرمان داد مسلمانان 5 مرتبه نماز یومیه را اقامه کنند.

رییس شورای عالی اسلامی الجزایر ادامه داد: همانجا روح حضرت مسیح دمیده شد، قدس گلدسته واقعی جهان اسلام و قبله نخست مسلمانان است. قدس امانت و ودیعه پیامبر اسلام به مسلمانان بوده و ما نباید اجازه دهیم دشمنان آن را تصاحب کنند.

استاد بوعبدالله غلام الله بیان داشت: نمازهایی که در قدس اقامه شده نمازهایی هستند که همواره مسلمانان را به وحدت دعوت کردند؛  دشمنان هرگز نخواهند دید که قدس از وجود پاکان و نیکان خالی شود.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش دارند قدس را تصاحب کنند و با طمع ورزی تنها به منافع خود می‌اندیشند اما آنان هرگز چنین روزی را نخواهند دید.

رییس شورای عالی اسلامی الجزایر با تاکید بر اینکه قدس به عنوان عنصر حیاتی جامعه اسلامی شناخته می‌شود، ابراز کرد: مسلمانان هرگز اجازه نمی‌دهند به قدس جسارت شود.

استاد بوعبدالله غلام الله  بیان داشت: همچنین دشمنان امروز قصد دارند دست به چپاول قدس بزنند و هر آن چه به شهر قدس تعلق دارد به اسم خود تصاحب کنند اما همواره خداوند یار مسلمانان بوده و دشمنان در تصاحب این شهر مقدس ناکام ماندند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وحدت و اتحاد و توکل بر خداوند می‌توانیم مجدد عظمت قدس را برپا کنیم و این بزرگ‌ترین هدف امت اسلامی است./813/پ۲۰۲/ق

 

ارسال نظرات