۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۵۸۶۴۶۵

دیدار امام جمعه اندیمشک با گروه جهادی مدرسه بقیه الله

امام جمعه اندیمشک ضمن دیدار با طلاب جهادی مدرسه بقیه الله از خدمات عمرانی صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.
بازدید امام جمعه اندیمشک از گروه جهادی مدرسه بقیه الله گروه جهادی
بازدید امام جمعه اندیمشک از گروه جهادی مدرسه بقیه الله بازدید امام جمعه اندیمشک از گروه جهادی مدرسه بقیه الله بازدید امام جمعه اندیمشک از گروه جهادی مدرسه بقیه الله بازدید امام جمعه اندیمشک از گروه جهادی مدرسه بقیه الله بازدید امام جمعه اندیمشک از گروه جهادی مدرسه بقیه الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک، روز شنبه با گروه جهادی مدرسه بقیه الله دیدار کرد.

این دیدار که در منطقه محروم کوی قائم رخ داد، امام جمعه اندیمشک ضمن اطلاع از آخرین اقدامات صورت گرفته برای ساخت مسجد قرآن و عترت محله از خدمات حوزه سفیران شمال و طلاب آن در زمینه مبارزه با محرومیت زدایی و رفع مشکلات مناطق محروم شهرستان، تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه اندیشمک بهترین کار برای تبلیغ دین و اخلاق در جامعه را خدمات اجتماعی و عام المنفعه برشمرد و گفت: حوزه علمیه سفیران هدایت اندیمشک در بطن جامعه و مردم دار است و در این باره از کادر و مدیریت و طلاب تشکر و آرزوی توفیق روز افزون را خواستاریم.

لازم به ذکر است، اردوی جهادی دو روزه طلاب حوزه سفیران شمال خوزستان، امروز و فردا در منطقه کوی قائم که یکی از مناطق بسیار محروم و آسیب پذیر اجتماعی شهرستان اندیمشک است، برگزار می شود./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات