۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۸۶۴۸۱
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

وحدت نیاز همیشگی امت اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان پیامبر اسلام را منادی وحدت خواند و با اشاره به توطئه و تفرقه افکنی دشمن بین مسلمانان، گفت: وحدت نیاز همیشگی امت اسلام برای مقابله با توطئه های دشمنان است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک میلاد پیامبر اسلام و امام صادق(ع) بیان داشت: پیام قرآن دعوت به اتحاد، برادری و وحدت است.

وی به اهمیت وحدت بین مسلمانان اشاره کرد و افزود: سیره و سنت پیامبر اسلام اتحاد، اخوت و برادری است، پیامبر اسلام منادی وحدت بودند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت حفظ وحدت بین مسلمانان تأکید کرد و گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود ریشه اختلاف بین مسلمانان هستند، وحدت بین مسلمانان راه مقابله با دشمنان است.

وی با اشاره به توطئه های استکبار در اختلاف بین مسلمانان و تلاش برای رسیدن به اهداف شومشان عنوان کرد: وحدت و اتحاد مسلمانان راه حل بحران های منطقه و جهان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی وحدت و همدلی را نیاز همیشگی امت اسلامی خواند و اظهار داشت: هفته وحدت نشانه اشتراک بین مسلمانان جهان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان حفظ اتحاد و صلح در بین امت اسلامی را وظیفه ای همگانی خواند و خاطرنشان کرد: وحدت بین امت اسلامی سبب ترس دشمن شده و جلوی رسیدن به اهداف شومشان را می گیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان با تفرقه افکنی می خواهند مسلمانان را به جان هم بیندازند، گفت: بصیرت، هوشیاری و وحدت امت اسلام راه مقابله با توطئه دشمن است./9451/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات