۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۵۸۶۵۰۱

یادواره ۸۷​ شهید طلبه و روحانی آذربایجان غربی برگزار شد

یادواره ۸۷ شهید طلبه و روحانی استان آذربایجان غربی در حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) ارومیه برگزار شد.
یادواره شهدای طلبه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، کریم علی‌نژاد، فرمانده ناحیه بسیج سپاه ارومیه امروز در یادواره ۸۷ شهید طلبه و روحانی استان آذربایجان غربی که در حوزه علمیه الزهرا(س) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: روحیه بسیجی و عمل به رهنمودهای ولایت فقیه که برگرفته از بصیرت انقلابی رزمندگان اسلام بود عامل پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی شد.

وی افزود: افتخار بسیج است که امروز نماد وحدت میان اقشار و اقوام و حتی مذاهب مختلف شناخته می شود، دشمنان اسلام و انقلاب از این مساله به شدت ناراحت و نگرانند و تمام توان خود را در جهت تخریب روحیه بسیجی در کشور به کار بسته‌اند.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه ارومیه اضافه کرد: ولایت‌مداری، بصیرت و آگاهی از جمله شاخصه‌های بسیجی است که شکر خدا امروز در بسیجی وجود دارد و این باعث می‌شود روز به روز پرقدرت شویم و مقابل دشمن با تمام توان مقاومت کنیم.

وی با اشاره به سابقه تشکیل بسیج طلاب گفت: امام‌ خميني(ره) در دوم آذر ماه سال 67 با صدور پيامي دستور تشكيل بسيج دانشجو و طلبه را صادر كردند كه با صدور اين پيام بسيج دانشجويي و بسيج طلاب در سطح دانشگاه‌ها و حوزه‌های علميه شکل گرفت.

علی‌نژاد با بیان این‌که طلاب و روحانیان بسیجی در دوران دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل داشته‌اند، افزود: شهدای روحانی چه در عرصه تبلیغ و چه در عرصه های نبرد نظامی در خط مقدم جانفشانی داشتند و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد./۹۳۵/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات