۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۸۶۵۴۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تفکر و عمل بسیجی رمز شکست ناپذیری انقلاب اسلامی است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران تفکر و عمل بسیجی را رمز شکست ناپذیری انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز بسیج و تفکر بسیج به عامل آزادی و رهایی ملت ها از ظلم استکبار جهانی تبدیل شده است.
حجت الاسلام محمدی لائینی

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، تفکر و عمل بسیجی را رمز شکست ناپذیری انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان این که بسیج تنها یک نیروی مردمی نیست بلکه امروز به یک تفکر اصیل و ارزشمند تبدیل شده است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه همین تفکر امروز به یک کشور قدرتمندی در جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که دشمن از گسترش تفکر بسیج در جامعه اسلامی هراسان است، خاطرنشان کرد: امروز این تفکر جبهه مقاومت را در منطقه شکل داده و موجب شکست توطئه دشمنان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشورمان در چهار دهه اخیر همواره با بحران ها و مشکلات بسیاری مواجه بوده است، تصریح کرد: اما به واسطه بهره گیری ملت ایران از تفکر بسیج از همه مشکلات عبور و به پیروزی های ارزشمندی دست پیدا کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان بدانند که تهدیدها و تحریم های آنها در ملت ایران هیچ اثری ندارد، گفت: این ملت با بهره گیری از تفکر، عمل و حرکت بسیج شکست ناپذیر شده است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز اکثر ملت ایران بسیجی هستند چون بسیج برخاسته از متن ملت ایران است، بیان داشت: بسیج شکست ناپذیر است و تفکر عمل بسیجی با توجه به فراگیری اکثریت قاطع ملت بزرگوار ایران، شکست ناپذیر هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران از بسیج به عنوان شجره طیبه ای یاد کرد که در ایران اسلامی کاشته شده است و گفت: اما شاخ و برگ هایش امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی در برابر ظلم و استکبار جهانی با قدرت ایستاده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر امروز حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی این گونه با قدرت ایستاده به دلیل بهره گیری از همین تفکر بسیج است، بیان داشت: امروز بسیج و تفکر بسیج به عامل آزادی و رهایی ملت ها از ظلم استکبار جهانی تبدیل شده است./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات