۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۸۶۵۷۶
رییس کل دادگستری خراسان شمالی:

بسیج کارآمدترین جریان و تشکل انقلابی است

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: بسیج کارآمدترین تشکل و جریان انقلابی است که این موضوع را در طول چهار دهه گذشته از عمر انقلاب اسلامی بارها اثبات کرده است.
حجت الاسلام اسدالله جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری خراسان شمالی، امروز در همایش بزرگ بسیجیان استان که تحت عنوان «حماسه حضور» در بجنورد برگزار شد، با اشاره به نقش و حضور مؤثر بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: در طول 40 سال گذشته از عمر انقلاب اسلامی کارنامه بسیج همواره درخشان و مایه افتخار بوده است.

وی با یادآوری نقش‌آفرینی‌های بسیج و نیروهای بسیجی در دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پیش از جنگ تحمیلی تا به امروز، اظهار کرد: این نقش‌آفرینی‌های موفق نشان داده که بسیج کارآمدترین و مؤثرترین جریان و تشکل انقلابی است.

حجت‌الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: نیروی مقاومت بسیج در عبور کشور، انقلاب و نظام اسلامی از بحران‌هایی نظیر ترور بیش از 17 هزار نفر از هم‌وطنان ما در ابتدای انقلاب اسلامی به یاری انقلاب و نیروی انقلابی آمد و کشور را از این برهه حساس و خطرناک نجات داد.

وی با بیان اینکه نیروی مقاومت بسیج تجسم ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار است، ادامه داد: تا زمانی که جبهه استکبار در برابر جبهه انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده و به دشمنی خود ادامه می‌دهد بسیج هم در مقابل مستکبران ایستاده است.

حجت‌الاسلام جعفری اضافه کرد: نیروی مقاومت بسیج در منطقه اجازه جولان را به مستکبران نداده و همانند خاری در چشمان دشمنان و کشورهای استکباری عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: امروز نیروی مقاومت بسیج سازمان مردمی است که جوانان انقلابی و جهادی را در عرصه‌های مختلف تربیت می‌کند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: نیروهای بسیجی در شئون مختلف این سازمان حفاظت و حراست از انقلاب و نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه را افتخار بزرگی برای خود دانسته و برای ایفای نقش در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات