۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۵۸۶۷۲۸
امام جمعه فاروج:

تفکر بسیجی حلال مسائل اقتصادی و فرهنگی کشور است

امام جمعه فاروج با بیان اینکه تفکر بسیجی حلال مسائل اقتصادی و فرهنگی کشور است، گفت: در طول چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی مقاومت بسیج توانسته به‌خوبی رسالت خود را در عرصه‌های مختلف ایفا کند.
پوستر | بسیج یعنی حضور و آمادگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده، امام جمعه فاروج، امروز در نشست با مسؤولان این شهرستان با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: اگر در دوران دفاع مقدس بسیجیان، پاسداران و سایر نیروهای مسلح مقاومت نمی‌کردند و جان خود را در راه اسلام و نظام تقدیم نمی‌کردند امروز ایران اسلامی جولانگاه بیگانگان بود.

وی با بیان اینکه درواقع تشکیل بسیج برای حفاظت از نظام و انقلاب انجام شد، گفت: در طول چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی مقاومت بسیج توانسته به‌خوبی رسالت خود را در عرصه‌های مختلف ایفا کند.

حجت‌الاسلام قلی زاده در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، اضافه کرد: امروز هم دولت و ملت ایران به روحیه بسیجی و جهادی هم‌پیمان شده‌اند تا آمریکا را در آخرین مرحله شکست داده و به تعبیر مقام معظم رهبری سیلی دیگری بر گوش آمریکا بنوازند.

وی با تأکید بر اینکه برای رفع مشکلات اقتصادی موجود در کشور باید با مفسدان اقتصادی و اخلالگران بازار برخورد جدی شود، افزود: از قوه قضاییه که با سرعت و قاطعیت به پرونده مفسدین اقتصادی رسیدگی می‌کند قدردانی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام قلی زاده اظهار کرد: قوه قضائیه باید پیگیر این قضایا باشد تا شبکه مفسدین اقتصادی که نظام را به چالش کشیده و با معیشت و آرامش مردم بازی می‌کنند به سزایشان برسند.

وی با تقدیر از دستگاه قضایی که دو نفر از مفسدین اقتصادی را به سزای اعمالشان رساند، گفت: محتکران و مفسدان اقتصادی به این امر توجه داشته باشند که دستگاه قضایی به خاطر منافع عموم با هیچ‌کس تعارف ندارد.

حجت‌الاسلام قلی زاده خاطرنشان کرد: برخورد با فساد و مفسدان اقتصادی می‌تواند جلوی بسیاری از اخلالگری‌ها را بگیرد.

وی تصریح کرد: ازاین‌رو باید پیش از آنکه با انسان‌هایی که آزاد کار می‌کنند و خارج از بدنه دولت هستند برخورد کنند، با اخلالگرانی که در بدنه دولت وجود دارند هم برخورد جدی شود./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات